ויראלי

עינב בובליל מודאגת: "רוצים להרוס, להתריס ולעשות מעשים נוראיים"

לאחר שבג"ץ חייב את עיריית תל אביב לאשר תפילה בהפרדה מגדרית בכיכר דיזינגוף ביום כיפור, מיהרה עינב בובליל להביע את עמדתה בנושא. לדברי כוכבת הרשת, ישנם תושבים רבים שמעוניינים לחבל בתפילה ההמונית. עינב בובליל: "רוצים להרוס, לחבל, להתריס ולעשות חס ושלום מעשים נוראיים בכיפור למתפללים"

מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום einavbooblil_benisti@)
לאחר שארגון ראש יהודי זכה לתמיכת בג"ץ אשר החליט כי על עיריית תל אביב לאפשר תפילה בהפרדה מגדרית בכיכר דיזינגוף, מוקדם יותר היום נודע כי הארגון החליט לקיים את תפילת יום כיפור בבית הכנסת מתוך חשש לפרובוקציות. 
כוכבת הרשת עינב בובליל התייחסה לאותה סערה ציבורית בחשבון האינסטגרם שלה. בסטורי שפרסמה, פנתה בובליל לעוקבות שלה בבקשה מיוחדת: "חברות יקרות ואהובות שלי, כמוכן אני רואה את הפרסומים של אנשים, אנשי קצה נקרא להם, שרוצים להרוס לחבל, להתריס ולעשות חס ושלום מעשים נוראיים בכיפור למתפללים בת"א.
אל תשתפו את זה, אל תתנו לזה כוח, אל תקללו, אל תבזו, אל תאחלו להם איחולים. נתפלל עליהם שהשם ייתן להם בינה ודעת. שבעת כל התפילות ביום הכיפורים יעברו חלק ויעלו מעלה מעלה אל היושב במרומים", כתבה בובליל לעוקביה באינסטגרם. בהמשך, כוכבת הרשת ציינה בין היתר כי היא מצפה לחזרתם של 101 החטופים והחטופות המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס.

(צילום: einavbooblil_benisti@)
"שיהיו כל התפילות למען השבת החטופים בע"ה, לשמירה והגנה על חיילי צה"ל וכוחות הביטחון ולהצלחת כל עם ישראל. חושך מגרשים עם אור. 'המצא לנו מחילה בשעת הנעילה'".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עינב בובליל
    רוני 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עינב, מי שם אותך להביע את דעתך בפומבי??? את אישיות כזו משפיעה שעלינו לקרוא אותך??? ממש לא!!!
    סגור