תקשורת ומדיה

כתב חדשות 13 מתפוצץ על עידית סילמן: "תתביישי לך"

לאחר שהשרה עידית סילמן ציינה כי היא תומכת בהחלטת בג"ץ בנוגע לקיום הפרדה מגדרית בתפילת יום כיפור בכיכר דיזינגוף, מיהר העיתונאי אביעד גליקמן למתוח עליה ביקורת חריפה. אביעד גליקמן: "תתביישי לך"
מערכת ice |  4
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
לאחר ששופטי בג"ץ חייבו את עיריית תל אביב לאפשר לארגון ראש יהודי לקיים את תפילת יום כיפור באמצעות הפרדה מגדרית בכיכר דיזינגוף, התייחסה השרה להגנת הסביבה לאותו נושא באמצעות ציוץ בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר).
כאות תמיכה בהחלטתם של שופטי בג"ץ, שיתפה השרה עידית סילמן את פסק הדין המחייב את עיריית תל אביב לאפשר לארגון ראש יהודי לקיים הפרדה מגדרית בתפילת יום הכיפור בכיכר דיזינגוף.
בפסק הדין, ציינו שופטי בג"ץ: "אנו מורים שהמערערים בעע"מ  (להלן: המערערים) יהיו רשאים לקיים את תפילות יום הכיפורים התשפ"ה - תפילת כל נדרי ותפילת נעילה – בשטח "גן שנתבקשו על ידם, ובמתחם שהמערערת בעע"מ (להלן: העירייה) תגדיר למטרה זו בהתחשב במספר המשתתפים הצפוי באירוע. 
מובהר בזאת כי המערערים יהיו רשאים לקיים את התפילה על פי המסורת הדתית המקובלת עליהם, וכי לשם כך יהיו רשאים להקים את האמצעים הנדרשים לקיום התפילות באופן האמור (לרבות מחיצה בעבור אותם מתפללים המבקשים לקיים את התפילה בהפרדה בין גברים לנשים)", לשון פסק הדין. השרה סילמן שיתפה תמונה של פסק הדין וכתבה: "ככה זה כשהיהודים מנצחים בכל החזיתות! אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ הַחֲזִירֵנוּ בִּתְשׁוּבָה שְׁלֵמָה לְפָנֶיךָ". 
מי שלא התחבר לציוץ של השרה להגנת הסביבה הוא העיתונאי אביעד גליקמן. כתב המשפט של חדשות 13 מיהר לשתף את הציוץ של השרה עידית סילמן בחשבון ה-X שלו וכתב: "אולי השרה עידית סילמן שכחה אבל יום הכיפורים לא מכפר על עבירות של בין אדם לחברו. גם לא על זריקת רעל".
 
אביעד גליקמן, כתב המשפט של חדשות 13, המשיך לעקוץ את השרה עידית סילמן וכתב: "ועוד אין לה בושה לכתוב פה על 'אבינו מלכנו'. תתביישי לך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גליקמן הנובח שינבח וינבח והשיירה היהודית תמשיך (ל"ת)
    הרועצת המשפטית 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מה השרה עשתה בקשר להתאמת תקן הקרינה לתקן האירופאי?
    רינה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים אפילו לא יודעים כמה קרינה הם סופגים. כבוד השרה לאיכות הסביבה
    סגור
  • 2.
    דליפמן מי דליפמן מי דליפמן מי הוא מתפוצצץ איזה עונג (ל"ת)
    ביביסט שרוף 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עדיקא
    דינה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבת חינם שווה
    סגור