ויראלי

עינב בובליל יוצאת להתקפה: "את אדם מסכן, שהשם ירחם עלייך"

כוכבת הרשת נשאלה: "את לא מפחדת שה'כפייה' של שמירת שבת רק תרחיק אותם?", על כך השיבה: "אני לא כופה שום דבר, לזה הם נולדו וככה הם חונכו. הם לא מכירים משהו אחר וכרגע ברוך השם לא רוצים משהו אחר. טוב לנו ולהם ככה וזו הדרך שלנו בחיים. הם הילדים שלי לא אני שלהם. כל עוד הם בבית שלנו באחריותנו"
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום einavbooblil_benisti@)
החגים הסתיימו ותחושת האחדות הקלה בעם שוב התפוגגה לה עם השגרה. עינב בובליל תקפה אמש (שבת) מול כל 425 אלף עוקביה באינסטגרם בסשן שאלות ותשובות את מי שיוצא נגד הצניעות, אבל ממשיך לטנף בלשון הרע.
היא נשאלה: "את לא מפחדת שה'כפייה' של שמירת שבת רק תרחיק אותם?", על כך השיבה: "אני לא כופה שום דבר, לזה הם נולדו וככה הם חונכו. הם לא מכירים משהו אחר וכרגע ברוך השם לא רוצים משהו אחר. טוב לנו ולהם ככה וזו הדרך שלנו בחיים. הם הילדים שלי לא אני שלהם. כל עוד הם בבית שלנו באחריותנו ובגיל שאנחנו עדיין מחליטים עליהם ככה הם יתנהלו .כמו שאני מחליטה באיזה שעה הם יחזרו הביתה או שאני מסכימה או לא ללכת לחברים וכיו"ב זה בדיוק אותו הדבר. הם עדיין לא בגיל שיש להם דעה מגובשת ובטח שלא יודעים ומבינים הכל כמו שהם חושבים ובשביל זה יש הורים. בעזרת השם הגדול יכוון אותם רק ללכת בדרכו".

על שמירת השבת סיפרה: "אני מתפללת על זה ומאוד מקווה שזה לא יקרה. בכל אופן הם יודעים שעד גיל 18 כולם חייבים לשמור שבת, ובינתיים אני ואלי מתפללים עליהם שלעולם לא יסורו מהדרך שבה גידלנו וחינכנו אותם שזו דרך האמת שלנו". לאחר מכן הציגה בובליל הודעות מכוערות שקיבלה כמו: "איך הולך חוסר הצניעות ואהבת השם יחד לא ברור".
על כך ענתה לה המשפיענית: "שיהיה לך ברור מאמי זה שלי ולא שלך, את אדם מסכן וכל הקללות שקיללת בתיבה לא אאחל לך שיבואו עלייך. רק שהשם יחזיר אותך בתשובה אמיתית. הקללות והדיבור שלך פי מיליון יותר גרועים מלבוש לא צנוע. מסכנה שלי שהשם ירחם עלייך. אמן את תראי את מה שרשמתי לך ואז תחסמי כי לא מגיע לאנשים כמוך לעקוב אחריי".
על עוקבת אחרת שתקפה במילים מכוערות כתבה: "אני מאחלת שתכבדי את בעלך והילדות שלך יכבדו את הבעל שלהן רק חצי ממה שאני מכבדת את בעלי, מהכבוד והערכה והערצה שלי אליו ולכבוד שאני עושה למשפחה שלו. אני מתנהגת לבעלי כמו מלך והוא בניגוד אלייך מקבל אוהב ומכיל אותי בדיוק כפי שאני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה