ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת עצבנית: "שאני אשרף בגללו למה מי הוא?"

תום יער שיתפה על השבת שעברה על משפחתה: "חג קסום ממני וממשפחתי. מה זה יעזור אם נאכל את עצמנו, אני מקדישה לך ולכל האוכלים את עצמם אם תואילו להגביר את הווליום. מצולם כאן רגע מרגש של הילד שלי נוגע לראשונה בחייו בסוס ומתרגש נורא".
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
כוכבת ארץ נהדרת של קשת 12, תום יער, ממשיכה לשתף את עשרות אלפי העוקבים שלה בתחושות והמחשבות שלה בעקבות מלחמת חרבות ברזל ועבורה תקופה החגים הייתה אתנתא קלה מהתקופה הקשה.
יער שיתפה על השבת שעברה על משפחתה: "חג קסום ממני וממשפחתי. מה זה יעזור אם נאכל את עצמנו, אני מקדישה לך ולכל האוכלים את עצמם אם תואילו להגביר את הווליום. מצולם כאן רגע מרגש של הילד שלי נוגע לראשונה בחייו בסוס ומתרגש נורא".

היא המשיכה: "וברקע אם תגבירו תשמעו אותי צורחת מהגבעה כמו שרק אמא שמנה ועצבנית יכולה לצעוק, יאללה בואו כבר לאוטו אני נשרפת. והורסת לכולם את הרגע. כשחזרו לאוטו מוקסמים אמרתי ציטוט 'מה אכפת לי מהסוס המסריח שלכם שאני אשרף בגללו למה מי הוא?".
רק לאחרונה היא כתבה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם: "רגע לפני הביאוס של אתמול, בשבוע שעבר, ציינו שנה חדשה בתקווה שתהא שונה ויפה וכל זה. אירחתי אנשים רבים ואהובים בביתי וכנראה שהמצב הפך אותי למשוגעת סופית - כי הלכנו לאיבוד מרוב עיצוב השולחן והמרפסת . איתי עבדו צוות החלומות בניצוחה של אחותי המוכשרת ביני! אין לתאר את הדקדנס, ניסינו הכי אסקפיזם וכך אכן יצא לנו. תודה רבה בנות התעלפנו ביחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה