ויראלי

אנה ארונוב חשפה יותר מדי? "הרגע הכי אינטימי שלנו אוור"

אנה ארונוב שיתפה סרטון קצר מהרגע שבו מסדרים את התלבושת שלה ב"רוקדים עם כוכבים", כאשר מי שמסדר את לבושה בהקפדה הוא תומר אלמוזנינו. ארונוב שלחה לו ברכה ליום הולדתו וחשפה את "הרגע הכי אינטימי" שלהם
מערכת ice |  2
אנה ארונוב (צילום מתוך האינסטגרם של aronovanna@)

אנה ארונוב מרבה לשתף את עוקובותיה באינסטגרם כמעט מדי יום באופנות החדשות, וה"לוק" אותו היא מציגה, אם זה ביום יום או באולפני הטלוויזיה. לפני זמן קצר העלתה ארונוב לחשבון האינסטגרם שלה ברכה לחבר קרוב, תומר אלמוזנינו, שהוא אחד המעצבים והסטייליסטים המבוקשים בישראל.

"מזל טוב חיים בלב. רגע הכי אינטימי שלנו אוור. אוהבת אותך ומעריכה עד אין קץ". כתבה ארונוב לצד הסרטון שהעלתה לסטורי שלה באינסטגרם, בו נראה אלמוזנינו מסדר את שמלתה היוצאת דופן של ארונוב, בעיקר את אזור החזה, במהלך הצילומים ל"רוקדים עם כוכבים".
 

מתוך האינסטגרם של aronovanna@


אנה ארונוב מרבה לשתף בנוסף ללוקים החדשים שלה, גם הרבה סרטונים מאימוני הכושר המפרכים שלה, ובכלל נראה שארונוב שמה דגש גדול על בריאות הגוף. רק לאחרונה היא פרסמה באינסטגרם שלה שורת סטורי'ז, בה היא משתפת את מעריציה ועוקביה בהליך המשמעותי שבחרה לעבור, מסיבות בריאותית.

 



ארונוב שיתפה את עוקביה בהחלטתה לעבור ניקוי רעלים, כאשר המשמעות היא שעליה להימנע ממאכלים ומשקאות רבים לפרק זמן מסוים, לפי תוכנית סדורה שקיבלה. היא שיתפה את העוקבים ממה היה לה קשה ממש להימנע, ואף שיתפה שלא מדובר ברצון לרדת במשקל.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צניעות יפה לבת ישראל
    קליאופטרה 10/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בס"ד צניעות יפה לבת ישראל ?? אני מקווה שאת בת ישראל והמבין יבין
    סגור
  • 1.
    צומי
    ארז 10/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עוד את שמחפשת צומי.בושה וחרפה.
    סגור