טלוויזיה

שופטת "רוקדים עם כוכבים" חושפת: "כך פספסתי את הזדמנות חיי"

אנה ארונוב הפתיעה את העוקבים שלה ברשת החברתית אינסטגרם, לאחר שחשפה כי בשנת 2008 ניתנה לה ההזדמנות לככב בפורמט האמריקאי של "רוקדים עם כוכבים". אנה ארונוב: "כך פספסתי את הזדמנות חיי"

מערכת ice |  1
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
אנה ארונוב, שופטת תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" בערוץ 12, העניקה לעוקבים שלה ברשת החברתית "אינסטגרם" לשאול אותה שאלות אישיות. אחת השאלות המעניינות שהופנו אל השופטת הקשוחה של "רוקדים עם כוכבים", הייתה קשורה בקריירת הריקוד שלה. לאחר שנשאלה האם היא מתחרטת על פרויקט מיוחד שבו היא לא לקחה חלק, סיפרה ארונוב בפתיחות על הצעה מפתה שקיבלה אי שם בשנת 2008. 
"השנה היא 2008 ואני באמצע העונה השלישית של רוקדים. פונים אליי מההפקה האמריקאית שבעוד שבועיים מתחילה להם עונה וחסרים להם רקדנים. מפה לשם מדברת עם המפיק, עושה אודישן, שולחים לסוכן שלי חוזה.
התקבלתי סופית. אבל בהפקה בארץ אני חתומה על חוזה ולא הסכימו להדיח אותי מהתוכנית בכוח. כך פספסתי את הזדמנות חיי אבל מצד שני אני באמת מאמינה שמה שצריך להיות שלי יהיה שלי. מה היית עושה בלי אייל ואדם", כך סיפרה אנה ארונוב לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם".


(צילום: aronovanna@)
כזכור, ארונוב השתתפה בתוכנית השידוכים "לאהוב את אנה", במסגרתה מצאה את אהבת חייה אייל אלגבי. ארונוב נשאלה האם היא מרגישה פספוס על שמצאה את אהבת חייה בטלוויזיה ולא בדרך רגילה.

(צילום: aronovanna@)
בתגובה לכך, השיבה ארונוב: "פספוס? אני מרגישה זכייה שהייתי אמיצה מספיק לעשות בערך את הדבר הכי מטורף שאפשר לחשוב עליו בדרך לזוגיות, כשכולם הרימו גבה ולא הבינו מה אני עושה ולמה וכמה זה השתלם. בערך שם למדתי לא להתייחס לרעשי רקע". 
את אתגר השאלות שקיימה ארונוב באינסטגרם, סיכמה שופטת "רוקדים עם כוכבים" בבנה אדם. "מה את עושה כשהחיוך נעלם?", נשאלה ארונוב על ידי אחד מעוקביה ברשת החברתית. בתגובה לכך, שיתפה ארונוב בתמונה של בנה אדם וכתב: "מסתכלת על הדבר המושלם הזה. הוא באמת אושר גדול ואור של החיים שלי בכל רגע. אני מטורפת עליו בצורה שאי אפשר להסביר". 

(צילום: aronovanna@)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לרקוד את החיים
    תמי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה היקרה את מושלמת ?? בריאות אושר והצלחה מהממת
    סגור