ויראלי

מעצב העל יורד מישראל: האיש מאחורי נועה קירל עוזב

המעבר של איתי בצלאלי, שעיצב את הלוק של כוכבות כמו נועה קירל, ואלרי חמאתי ונטע ברזילי ללוס אנג'לס מסמל לא רק הצלחה אישית, אלא גם את הפוטנציאל הגלובלי של כישרונות ישראליים בתחום האופנה והסטיילינג
מערכת ice |  1
אופנה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
איתי בצלאלי, הסטייליסט המוביל בישראל שעיצב את הלוק של כוכבות כמו נועה קירל, ואלרי חמאתי ונטע ברזילי, מפתיע את עולם האופנה הישראלי בהחלטתו לעזוב את הארץ ולפתח את הקריירה שלו בזירה הבינלאומית. בצלאלי, שהפך לשם דבר בתעשיית הבידור המקומית, קיבל הצעות מפתות לפרויקטים בלוס אנג'לס, מה שהוביל אותו לקבל את ההחלטה המשמעותית הזו.
על פי TMI, המעבר של בצלאלי ללוס אנג'לס מסמל לא רק הצלחה אישית, אלא גם את הפוטנציאל הגלובלי של כישרונות ישראליים בתחום האופנה והסטיילינג. בראיון שנתן, הדגיש בצלאלי כי "העולם מאוד קטן היום ואפשר להיות בכולו ואפשר לעשות הכל, גם בארץ וגם פה". גישה זו משקפת את המגמה העכשווית של קריירות חוצות גבולות, במיוחד בתעשיות היצירתיות.

המהלך של בצלאלי מעלה שאלות מרתקות על עתיד תעשיית האופנה והבידור בישראל. מצד אחד, יציאתו של כישרון מוביל כמוהו עלולה להיתפס כ"בריחת מוחות". מצד שני, הצלחתו בזירה הבינלאומית עשויה לפתוח דלתות עבור סטייליסטים ומעצבי אופנה ישראלים נוספים, ולחזק את מעמדה של ישראל כמעצמת אופנה עולמית.
בעוד שבצלאלי מתחיל את דרכו החדשה בלוס אנג'לס, נותר לראות כיצד ישפיע המהלך על הקריירה שלו ועל הקשר שלו עם הלקוחות הישראליות שהפכו אותו לכוכב. האם יצליח לשמר את הקשרים עם הכוכבות הישראליות תוך כדי בניית קריירה בינלאומית? האם נראה בקרוב כוכבות הוליווד מתהדרות בסטיילינג ישראלי?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה (ל"ת)
    Lomkir 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור