רכב

אבל בעולם התרבות: מעצב העל ששינה את פני הענף הלך לעולמו

מרצ'לו גנדיני אשר היה אחד ממעצבי הרכב הגדולים בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 85 מסיבה שאינה פורסמה. הוא כיהן כראש צוות העיצוב של יצרנית הרכבים "ברטונה", ועבד גם עבור חברות רבות כמו למבורגיני, פרארי, אלפא רומיאו, רנו ועוד
מערכת ice | 
בונים למבורגיני (צילום מסך מיוטיוב)
מרצ'לו גנדיני, אחד ממעצבי הרכב הגדולים בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 85 מסיבה "פתאומית" שאינה פורסמה. כשרונו של גנדיני הדהד בכל רחבי העולם, והוא זכה להכרה רחבה בזכות עיצובי הרכבים המרשימים שלו שכבשו את ליבם של מעריצי הרכבים.
המעצב נולד ב-1938 למנצח תזמורת, והוא הצטרף לצוות העיצוב של יצרנית הרכבים "ברטונה", שם כיהן בתפקיד ראש הצוות כ-14 שנה, ויצר כמה מכלי הרכב הזכורים ביותר של החברה. אחד מהרכבים המיוחסים לו הוא הדגם "למבורגיני מיורה", אשר נחשבת למכונית העל הראשונה בהיסטוריה וכאשר שוחררה הייתה למהירה ביותר על הכביש.
גנדיני זכה לעבוד גם עבור חברות רבות כמו פרארי, אלפא רומיאו, רנו ואף לקח חלק בכמה מרכבי השוק הזכורים ביותר של סדרה 5 מחברת BNW. השפעתו ממושכה להיות מורגשת עד היום, ולמעשה בשנתו האחרונה הוא תכנן את פלטפורמת ההדרכה עבור מוזיאון הרכב בדוחא שבקטאר. מדובר באחד מהמעצבים שהשאירו חותם בתחומם, והיכולות המקצועיות שהציג הם אלו שאפשרו את יצירת כמה מהרכבים המוכרים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה