ויראלי

נועה קירל בבשורה קשה: עתידו של מופע הענק הוכרע

בהודעה הרשמית של הפקת המופע נמסר: "על פי הנחיית  פיקוד העורף שהתקבלה בחברת ההפקה לייב ניישן,  הופעתה של נועה קירל  שהייתה אמורה להתקיים ב20.10 בפארק הירקון גני יהושוע , תידחה למועד חדש. המועד החדש שנקבע להופעה הוא ה-6.11  והיא תתקיים בתיאום מלא ובהתאם  להנחיות של כוחות הביטחון ופיקוד העורף"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום בו)
לאחר שביום ראשון הקרוב ב-20.10 חול המועד סוכות אמורה הייתה להתקיים הופעתה של נועה קירל בפארק הירקון, שעל פי הצפוי אמורים להשתתף בה כ-60,000 איש שרכשו כרטיסים, הנחיות פיקוד העורף מאפשרות התכנסות בגוש דן של רק עד אלפיים איש בלבד ועל כן ההופעה נדחיתה פעם נוספת לתאריך 5.11 לאחר החגים.
אלא, שעל פי דיווח של רן בוקר, הפקת המופע של נועה קירל מודיעה רשמית על דחיית המופע בפארק הירקון ושינו את התאריך החלופי ל-6 בנובמבר, במקום מה שמסרו אתמול לאנשי הצוות.

בהודעה הרשמית נמסר: "על פי הנחיית  פיקוד העורף שהתקבלה בחברת ההפקה לייב ניישן,  הופעתה של נועה קירל  שהייתה אמורה להתקיים ב20.10 בפארק הירקון גני יהושוע , תידחה למועד חדש. המועד החדש שנקבע להופעה הוא ה-6.11  והיא תתקיים בתיאום מלא ובהתאם  להנחיות של כוחות הביטחון ופיקוד העורף.  כל הכרטיסים כוחם יפה למועד החדש שנקבע. אנחנו מאחלים חג שמח ושקט לכולם".
הופעתה נדחתה בפעם הראשונה לאחר שהוחלט בתאריך הקודם, ב-26.9, כי המצב הביטחוני אינו מאפשר קיום מופע בשיעור גודל כזה, בשל החשש לירי רקטות ואיומים ביטחוניים נוספים. בעקבות כך החליטה הפקת המופע והזמרת נועה קירל על דחיית המופע לחול המועד סוכות, בתקווה שבזמן הזה המצב הביטחוני יירגע מעט וקיום ההופעה יתאפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה