ויראלי

אחרי 13 שנים: השחקנית שהפכה לכוכבת ב'רמזור' מתגרשת

שירה קצנלנבוגן, שכבשה את לב הצופים בתפקידה האיקוני כ'שירי סרטים' בסדרה "רמזור", ואורי קדם, במאי מוערך בזכות עצמו, החליטו לפרק את החבילה
מערכת ice | 
אדיר מילר (צילום צילום מסך)
בשורה מפתיעה מאוד מגיעה מצדה של השחקנית שירה קצנלנבוגן והבמאי אוריה קדם, זוג שהיווה סמל ליציבות ויצירתיות משותפת במשך 13 שנים, הודיע כי הוא מפרק את החבילה והשניים מתגרשים.
קצנלנבוגן, שכבשה את לב הצופים בתפקידה האיקוני כ'שירי סרטים' בסדרה "רמזור", וקדם, במאי מוערך בזכות עצמו, היו לא רק זוג אלא גם שותפים אמנותיים שהפיקו יחד יצירות מרגשות ומשמעותיות. הפרידה, שהגיעה כרעם ביום בהיר, מעלה שאלות על האתגרים הייחודיים העומדים בפני זוגות יוצרים בתעשייה התובענית והבלתי צפויה של עולם הבידור.

תגובותיהם המאופקות של עורכי הדין משני הצדדים - עו"ד רות דיין מצד קצנלנבוגן ועו"ד שגית ארגמן הוט מצד קדם - מעידות על הרצון לשמור על פרטיותם של הלקוחות ולהגן על הבנות מפני החשיפה התקשורתית. אמירתה של עו"ד ארגמן הוט כי מרשה "מתרכז כרגע רק בטובת הבנות" מדגישה את המורכבות הרגשית של המצב, כאשר ההורים נדרשים לאזן בין הקריירה התובענית, הלחץ הציבורי והצורך להעניק יציבות ואהבה לילדיהם בתקופה של שינוי דרמטי.
פרידתם של קצנלנבוגן וקדם מעוררת דיון רחב יותר על האתגרים הייחודיים העומדים בפני אנשי תעשיית הבידור בניהול חיי משפחה. הלחץ התמידי, שעות העבודה הארוכות והבלתי שגרתיות, והחשיפה הציבורית המתמדת יכולים להעמיד במבחן אפילו את הקשרים החזקים ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה