ויראלי

אנה ארונוב מסמנת מטרה: "לנצל את הבלאגן בעזה"

כוכבת הרשת ומי שסיימה לאחרונה את העונה המרגשת כשופטת ב"רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, התייחסה בחשבון האינסטגרם שלה לחיסולו של מנהיג חמאס יחיא סינוואר, וסימנה את המטרה הבאה
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום אינסטגרם @aronovanna)
חיסולו של מנהיג חמאס ומי שהפך לפנים של טבח ה-7 באוקטובר, יחיא סינוואר, הכה גלים ברחבי ישראל ותוך דקות מהרגע שבו פורסמה היום (שבת) הידיעה בדבר חיסולו, כבר הועלו ברחבי הרשת תיעודים רבים של ישראלים חוגגים את השורה המשמחת שרבים חיכו לה.
החל מגילויי שמחה מתומצתים ועד ממים קורעים מצחוק, אינספור תגובות הועלו ברשתות החברתיות על ידי גולשים, חלקם מפורסמים ואנשי ציבור מובילים. אחת מאותם מגיבים הייתה לא אחרת מאשר אנה ארונוב, שגם היא כמו רבים הביעה את אנחת הרווחה שלה מסגירת החשבון המוצדק ביותר עם רב המרצחים סינוואר.
"המשימה לא הושלמה. עכשיו שהחטופים יחזרו הביתה! לנצל את הבלאגן בעזה, להציע כל מה שאפשר ולהחזיר את כולם הביתה". כתבה אנה ארונוב והוסיפה תמונה בה נראים דמויותיהם של הארכי מחבלים חסן נסראללה, איסמעיל הנייה, יחיא סינוואר ומוחמד דף.


צילום: מתוך האינסטגרם של aronovanna@

לאחר מכן העלתה ארונוב סטורי נוסף לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מגיבה להודעה הקשה שהותרה אתמול לפרסום, בדבר נפילתם בקרב של חמישה לוחמי שיירת גולני בדרום לבנון. 

"זאת המדינה שלנו רגע אחרי שמחה שוב הלב שלנו נשבר לרסיסים", כתבה השופטת המוערכת מ"רוקדים עם כוכבם", לצד תמונתם של הלוחמים שנפלו והוסיפה, "אסון רודף אסון. סליחה ותודה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה