ויראלי

נועה קירל שוברת שתיקה: "אין דבר שחשוב לי יותר"

לאחר שנקבע כי התאריך למופע בפארק הירקון שכבר נדחה פעמיים, הוא ה-6.11, גם קירל עצמה פתחה את הסטורי שכתבה: "קהל אהוב שלי, כמו שאמרתי לכם, אין דבר שהוא חשוב לי יותר מכם ומהביטחון שלכם. למרות שזה מבאס שוב לדחות את המופע שלי בפארק שעבדנו עליו כל כך קשה, הביטחון של כולנו חשוב יותר מהכל"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ Noa Kirel)
כ-60,000 איש רכשו כרטיסים למופע הענק של נועה קירל בפארק הירקון, אך הנחיות פיקוד העורף מאפשרות התכנסות בגוש דן של רק עד אלפיים איש בלבד ועל כן ההופעה נדחיתה פעם נוספת לתאריך 5.11 לאחר החגים והיום (רביעי) שינו את התאריך החלופי ל-6 בנובמבר, במקום מה שמסרו אתמול לאנשי הצוות.
גם קירל עצמה פתחה את הסטורי שכתבה: "קהל אהוב שלי, כמו שאמרתי לכם, אין דבר שהוא חשוב לי יותר מכם ומהביטחון שלכם. למרות שזה מבאס שוב לדחות את המופע שלי בפארק שעבדנו עליו כל כך קשה, הביטחון של כולנו חשוב יותר מהכל".

עוד היא המשיכה: "אנחנו עוקבים אחרי הוראות כוחות הביטחון ופועלים בהתאם להנחיות. אתמול פיקוד העורף הודיע לנו שעל פי ההנחיות לא ניתן לקיים את המופע בתאריך שקבענו ואנחנו נאלצים לדחות אותו שוב".
לסיום היא הסבירה: "מפיקי המופע לייב ניישן בשיתוף פיקוד העורף מצאו תאריך חדש, 6 בנומבר. הכרטיסים שנשלחו לעשרות אלפי הרוכשים יהיו תקפים גם למועד ההופעה החדש. עד אז ולפני הכל מאחלת לנו ימים שקטים וחדשות טובות. רק אז נוכל לשמוח כמו שצריך".
בהודעה הרשמית נמסר: "על פי הנחיית  פיקוד העורף שהתקבלה בחברת ההפקה לייב ניישן,  הופעתה של נועה קירל  שהייתה אמורה להתקיים ב20.10 בפארק הירקון גני יהושוע , תידחה למועד חדש. המועד החדש שנקבע להופעה הוא ה-6.11  והיא תתקיים בתיאום מלא ובהתאם  להנחיות של כוחות הביטחון ופיקוד העורף.  כל הכרטיסים כוחם יפה למועד החדש שנקבע. אנחנו מאחלים חג שמח ושקט לכולם".
הופעתה נדחתה בפעם הראשונה לאחר שהוחלט בתאריך הקודם, ב-26.9, כי המצב הביטחוני אינו מאפשר קיום מופע בשיעור גודל כזה, בשל החשש לירי רקטות ואיומים ביטחוניים נוספים. בעקבות כך החליטה הפקת המופע והזמרת נועה קירל על דחיית המופע לחול המועד סוכות, בתקווה שבזמן הזה המצב הביטחוני יירגע מעט וקיום ההופעה יתאפשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה