ויראלי

בן זוגה של כתבת חדשות 12 חושף קשיים באבהות: "ידעתם את זה?"

ידין גלמן, בן זוגה של הכתבת והמגישה אדווה דדון משתף בוויתורים שהוא צריך לעשות למען הבן שלו: "אחד הדברים שלא אומרים לכם בתור אבא טרי"
מערכת ice |  1
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
לא הכל זוהר בחייו החדשים של ידין גלמן: כאבא טרי, בן זוגה של כתבת חדשות 12 אדווה דדון, חושף קשיים.
בסרטון שהעלה הבוקר (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלו משתף ידין גלמן כי בנו התינוק מושך בזקנו ולכן הוא נאלץ להתגלח לעיתים קרובות. "אחד הדברים שלא אומרים לכם בתור אבא טרי זה שצריך להתגלח אפס, כשאתה עם התינוק. לא היה לי מושג, אתם ידעתם את זה? אתם ידעתם? אני לא ידעתי? קיצור יאללה, צריך להוריד הכל", שיתף גלמן בסטורי שהעלה לחשבונו.
נזכיר כי לפני כחודשיים כתבת חדשות 12 אדווה דדון ובן זוגה השחקן ידין גלמן הביאו לעולם בן בכור, וריגשו את העוקבים כשחשפו את השם שלו ומשמעותו היהודית והציונית, יונתן לביא.
ידין גלמן חשף כי בתחילה לא היה בטוח ברצונו להביא ילדים לעולם: "עד ה-7 באוקטובר לא רציתי ילדים. דיברנו ולא ידענו ואמרנו נפתור כשזה יגיע היום ואז פתרו את זה בשבילנו", אמר גלמן בהצצה לפודקאסט החדש של חברת רנואר.
גלמן הוסיף ואמר: "האמת שעכשיו בגלל ההיי אני מוכן. זה היי, זה סערת רגשות ההגדרה הזאת זה זה. אתה כל היום מרגיש הכל, כל הזמן בפיצוצים של רגש כל הזמן. זה עוד לא עבר לי. כולם כותבים לי זה רק יעלה, פגשתי מישהי שאמרה לי 'אל תאמין לאף אחד, מפה זה הכל יורד'. 7 ילדים יש לה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זקן
    אביב 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן אדם סוליה. אל תדאגי הוא לא יחזיק הרבה זמן איתך
    סגור