שיווק ופרסום

ידין גלמן חושף את חיי האבהות: "מדהים, אנחנו בהיי"

השחקן ידין גלמן מדגמן לקמפיין אופנה וחושף בראיון ל-ice את הרגשות והדאגה לעתיד שמגיעה ישר אחרי הלידה של בנו הבכור עם בת זוגו אדווה דדון: "כמו כל הורה אני אגיד שעד שהוא יתגייס יהיה שלום"
אפרת קרסנר |  1
ידין גלמן מדגמן (צילום עדי שנפיק)
ידין גלמן לא תיאר לעצמו שכך תראה שנת 2024: משתקם מפציעה קשה מאוד, מאורס לכתבת חדשות 12 אדווה דדון, וחוגג את לידת בנו הבכור - בדיוק בסדר הזה.
היום (שלישי) גלמן בן ה-30 הצטלם לקולקציית הגבר החדשה של "רנואר" וחשף כי הפציעה בלחימה בדרום אחרי ה-7 באוקטובר שינתה את חייו: "זה שינה לי את החיים מקצה לקצה, כל דבר אני מעריך יותר, אני אומר לעצמי איזה בר מזל אני, גם להביא ילד לעולם בתקופה הזו".
היום פרסמו ידין גלמן ואדווה דדון את השם של בנם הבכור יונתן לביא באירוע הברית, וגם סיפרו בהסבר עליו על ההקשר התנ"כי והאקטואלי בתקופה הקשה שמדינת ישראל ואזרחיה עוברים.
בפוסט שהעלו השניים לאינסטגרם נכתב: "הבן שלנו נולד בט״ו באב, יום האהבה. הילד הזה נכנס לי לראש וללב כששכבתי שם מתחת לבית בבארי בשבעה באוקטובר, כשהרגשתי שהמוות הגיע. הדבר היחיד שהשאיר אותי בחיים הוא האהבה שלנו שמתוכה הגיע ילד של אהבה, ביום האהבה. הוא הציל לי את החיים, האישה שהביאה אותו לעולם הצילה לי את החיים ובראה חיים, הדבר הכי אלוהי שאפשר לחוות. 'עם כלביא יקום וכאריה יתנשא': ניסו לפגוע בנו, ובעיקר לשבור את רוחנו, אבל העם שלנו התנער במהרה כארי, התאחד ונחוש שדווקא מן הצרה הזו תגיע תקומה. הרגשנו שזה הפסוק שמתאר בצורה הטובה ביותר את הימים האלה. בחרנו לקרוא לו יונתן לביא".  
 

גלמן שיתף בראיון ב-ice כי בכוונה הוא ואדווה בחרו בשם שיהיה קשור לדת ולמסורת היהודית, למרות שהוא עצמו יצא בשאלה כשהיה בצבא ודיבר על כך לא מעט בתקשורת: "אני חזרתי בשאלה כי אני לא רציתי לחיות את החיים הדתיים בצורה הזאת, לקח לי זמן למצוא איך אני מתחבר ליהדות".
גלמן הוסיף ואמר כי יתן לבנו ללכת בדרך שיבחר בה: "זה שאני לא דתי זה לא אומר שאני לא יהודי. והבן שלי, אני אשמח שהוא יבחר מה הדרך הנכונה בשבילו להתחבר ליהדות, אני לא אכריח אותו לעשות שום דבר. אני אלמד אותו את מה שאני מאמין בו". השבוע האחרון היה מאוד אינטנסיבי עבור גלמן, שכן רק לפני 8 ימים נולד בנו התינוק ומהר מאוד הוא כבר מצטלם לקמפיין אופנה.
בראיון לאתר ice גלמן מספר כי אלו ימים לא פשוטים אך הוא מאושר מאוד בעקבות לידת בנו הבכור: "בינתיים מדהים ממש, כמובן שבלילות קצת מתעוררים הרבה וצריך להאכיל והכל אבל בינתיים מדהים ואנחנו בהיי".  
 

גלמן נוהג לגלם דמויות של חייל או לוחם, מה שבמילואים הוא גם עושה בחיים האמיתיים לאחר ששירת בצבא בסיירת מטכ"ל. הוא מתגאה מאוד בשירותו, ומציין רק כי "יש הרבה אחריות על משרד הביטחון לדעת איך לשחרר אנשים בצבא". הוא גם פעיל הסברה בישראל ובעולם: כבן למשפחה אמריקאית הוא דובר אנגלית שפת אם מה שעוזר לו להשתתף בסרטוני הסברה. בחודש שעבר השתתף בסרטון הסברה ויראלי יחד עם כוכבת הטיקטוק האמריקאית מונטנה טאקר, במהלכו רואים את גלמן משתף את העוברים ושבים בחוויה הטראומתית ובפציעה הקשה ממנה השתקם אחרי ה-7 באוקטובר.
  (גלמן בסרטון המשותף עם כוכבת הטיקטוק הבינלאומית היהודייה מונטנה טאקר)
"מונטנה מדהימה בכל מה שהיא עושה, ממה אפשר להעריץ את העבודה שלה ברשתות וכל מקום שהיא מגיעה אליו היא מנסה להילחם באנטישמיות. אני חושב ששונאים אותנו בעולם פחות ממה שנראה לנו. יש אחוזון קטן שעושה המון רעש, בעיניי זה טרנד שתוך שנתיים יצא ויחלוף מן העולם כמו הרבה טרנדים בשנים האחרונות, עכשיו זאת תקופה קשה אבל נחזיק עוד קצת ויהיה בסדר".
גלמן מסכם כי למרות שהוא אב טרי כבר החלו לרוץ בראשו דאגות לגביי עתידו של התינוק: "כמו כל הורה אני אגיד שעד שהוא יתגייס יהיה שלום, והוא יתגייס לאן שירצה".  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    די לתת במה לרפת השכל הזאת (ל"ת)
    לביא 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור