ויראלי

מגיש ערוץ 14 וכתב חדשות 13 מתקוטטים: "כת של כרותי אונה"

לאחר שיותם זימרי כתב: "ראיתי שהגליקמנים למיניהם נרגשים מהתשובה לערד ניר על אחריות התקשורת לאירוע. לתקשורת יש תפקיד קריטי, היא שולטת בשיח ומעצבת תודעה ואם היא כל היום משדרת תבוסתנות המונים ייסחפו אחריה", אביעד גליקמן השיב: "לגבי ערוץ הפייק, הרעל וההסתה אין יותר מדי מה להוסיף. כת הביביזם מסוכנת. מאוד"
מערכת ice |  2
ערוץ 14, חדשות 13 (צילום מסך ערוץ 14, מסך חדשות 13)
הבדל של גישות. מגיש ערוץ 14 ורדיו גלי ישראל יותם זימרי יצא נגד התקשורת שלדעתו מעצבת את השיח גם אם הוא גורם לנזק אחד גדול ומיד חטף מאביעד גליקמן, פרשן המשפט של רשת 13 ביקורת חריפה ועוקצנית.
זימרי כתב: "ראיתי שהגליקמנים למיניהם נרגשים מהתשובה לערד ניר על אחריות התקשורת לאירוע. אז כן, דרג מדיני וצבאי אחראים על בטחון האזרחים, חד משמעית. אבל לתקשורת יש תפקיד קריטי, היא שולטת בשיח ומעצבת תודעה ואם היא כל היום משדרת תבוסתנות והחלשה המונים ייסחפו אחריה, אם היא מספרת שחייבים לצאת מלבנון כי נהרגים חיילים היא תשכנע, אם היא תשווק התנתקות כמהלך גאוני ותשתמש בתמונות של חיילים מחפשים את חלקי חבריהם בפילדלפי היא תשכנע".

עוד המשיך: "אם היא תרצה למכור שהאוטובוסום שמתפוצצים מסביב זו הדרך המובטחת לשלום היא תצליח, כי כולם רוצים שקט, ויש לה מלא ממנו אם רק תעשו מה שהיא אומרת ותיכנעו כבר. והדרג המדיני והצבאי, בדמוקרטיה, ייסחף אחריה כי גם הוא מכור לשקט. אגב זו בדיוק הסיבה ש-14 כל כך מטריף אותם. הוא מוכר רעש כשצריך".
גליקמן השיב לו: "כת של כרותי אונה. התקשורת היא זאת שאשמה. לא ראש הממשלה שהיה פה 18 שנים. לא ממשלת ימין מלא מלא שתחת אחריותה ובאשמתה קרה הטבח הנורא הזה. דרך אגב התקשורת הזהירה והזהירה מפני ההפיכה המשפטית אבל הממשלה התעלמה. ואז שוב התעלמה. ולגבי ערוץ הפייק, הרעל וההסתה אין יותר מדי מה להוסיף. כת הביביזם היא כת מסוכנת. מאוד". זימרי השיב: "גליקמן, בחברות, אתה לא במקום להשתמש במושג "כרותי אונה", תשאיר לאחרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ידעתי שלגליקפורץ יש מח. (ל"ת)
    איש עם מזל 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ערוץ 14 מחבלים, צפון קוריאה (ל"ת)
    בן 10/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור