ויראלי

הסופרת מאיימת לקראת יום כיפור בתל אביב: "נאכל מולכם פלאפל בביקיני"

אושיית הטוויטר והסופרת, מגי אוצרי, הגיבה להחלטת בית המשפט העליון לאפשר תפילה בהפרדה ביום כיפור בתל אביב וכתבה בהתרסה: "נדאג שאפילו את השופר לא תצליחו לשמוע". מה ענו לה ינון מגל ומגישת החדשות המפורסמת?

מערכת ice | 
מתפללים בכיכר דיזנגוף ביום כיפור (צילום פלאש 90/ איתי רון, shutterstock)
אושיית התרבות והטוויטר, מגי אוצרי, הצליחה להסעיר היום את רשת X (טוויטר לשעבר) כשהעלתה פוסט תגובה להחלטת בית המשפט העליון לעתירה של ארגון "ראש יהודי". כזכור, שופטי בית המשפט העליון החליטו לחייב את עיריית תל אביב לאפשר תפילה עם מחיצה בגן מאיר בעיר.
אוצרי, שהיא גם ד"ר למשפטים, כתבה בתגובה להחלטה: "נשמיע בקולי קולות שירת נשים, נממש את זכותנו להפגין בכמויות של רעש, נאכל מולכם פלאפל בביקיני ונדאג שאפילו את השופר לא תצליחו לשמוע. נכבד את פסיקת בג"ץ, נכבד את החוק, אבל אם אתם חושבים שניתן לכם להתפלל בשקט אפילו דקה, אתם כנראה לא מבינים איפה אתם נמצאים. פה זה תל אביב, פאקרז."
הפוסט של אוצרי עורר תגובות נגד, ביניהן של איש התקשורת, ינון מגל שכתב לסופרת: "את בהמה (גסה) ובלי קשר ליום כיפור, תחסכי ממנו אותך בבגד ים". גם ח"כ לשעבר מטעם מפלגת ימינה, אביר קארה, ענה לאוצרי: "מגי זו בושה וחרפה, להפריע לאנשים בזמן תפילה דומה להפרעה לאדם למחות או להפרעה למצעד הגאווה את לא יכולה להתלונן על חורבן שאת במו ידיך לוקחת חלק בהשמדת המדינה".
   
עוד מישהי שהגיבה לדברי אוצרי היא מגישת חדשות i24NEWS, מירי מיכאלי, ששיתפה את דברי הסופרת באינסטגרם וכתבה: "איף. איזה מזל שרוב העם הזה לא מחפש פרובוקציות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה