ויראלי

שלום מיכלאשווילי שובר שתיקה: "שלא נתקוף כשהם ישנים, שלא ייבהלו"

כוכב מה קשור כתב בספק צחוק: "למה לא מוסרים גם את שם הטייס, אולי גם את האינסטגרם שלו, תיוג זה חשוב, גם השעה של התקיפה זה חשוב, שלא נתקוף בזמן שהם ישנים, שלא ייבהלו", הגב השיר בום בום מדברים פקה פקה, של הזמר הערבי-ישראלי השאם מסאלח התנגן ברקע
מערכת ice | 
שלום מיכאלשווילי (צילום פלאש 90 קובי גדעון)
בעוד הפרסומים בתקשורת בנוגע לתקיפה על הפרק באיראן, בעקבות ירי 200 הטילים הבלסטיים ב-1.10, עדיין ממשיכים ולא ברור אם יותקפו מתקני הגרעין באיראן, כוכב מה קשור שלום מיכאלשווילי מביע כעס גדול כלפי התקשורת שלדבריו מוסרת מידע חיוני מדי לאויב.
הוא כתב בספק צחוק: "למה לא מוסרים גם את שם הטייס, אולי גם את האינסטגרם שלו, תיוג זה חשוב, גם השעה של התקיפה זה חשוב, שלא נתקוף בזמן שהם ישנים, שלא ייבהלו", הגב השיר בום בום מדברים פקה פקה, של הזמר הערבי-ישראלי השאם מסאלח התנגן ברקע.

בתחילתה של המהלך הוא כבר כתב בביקורת קשה: "150 ליטר דלק מוכנסים לעזה לסיוע הומניטרי. אני שואל את עצמי איזה סיוע הומניטרי מקבלים הילדים, החיילים והקשישים שלנו שמוחזקים בשבי הנאצים כבר 40 יום? מישהו דואג להם?".
ככה או ככה, מדינת ישראל נמצאת בצומת דרכים קריטי בימים הקרובים כיצד לפעול מול המשטר האיראני שירה טילים במטרה לפגוע באזרחים לפני כשבוע וכעת התשובה תקבע את גורל המערכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה