ויראלי

גל גדות במפגש מפתיע ב-7 באוקטובר: "היחיד ששרד ממשפחתו"

גל גדות שיתפה בפני מיליוני העוקבים שלה כי חוותה מפגש מרגש עם ניצול שואה ששרד את מחנה ההשמדה אושוויץ, כמעט בן 100 שנים, דווקא בתאריך שעבורנו נחשב למקולל: "הזכיר לי את העלייה באנטישמיות שאנו חווים היום"
מערכת ice | 
גל גדות במאמצי ההסברה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוטיוב/ The Late Late Show with James Corden)
הכוכבת הישראלית הגדולה בהוליווד, גל גדות, מרבה לשתף במהלך השנה האחרונה תכנים פרו ישראליים ותורמת לא מעט למאמצי ההסברה בעולם.
לפנות בוקר (שלישי) שיתפה את מיליוני העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם במפגש מפתיע שהיה לה עם שורד מחנה ההשמדה אושוויץ, ניצול שואה כמעט בן 100, ב-7 באוקטובר. 
בסטורי שפרסמה כתבה גל גדות: "פגשתי במקרה ניצול שואה ששרד את אושוויץ. הוא שיתף בסיפורים על בני משפחתו, כולם ענדו מגן דוד, ואיך הוא היחידי ששרד. אמרתי לו שסבי שרד את אושוויץ גם. לפני שנפרדנו הוא נתן לי מדבקה עם שמו וביקש שאחפש אותו - 'יש הרבה סיפורים עליי'. נפרדנו באמירת 'עם ישראל חי'".
בהמשך כתבה גל גדות: "כל זה קרה ב-7 באוקטובר, מבין כל הימים. הזכיר לי את העלייה באנטישמיות שאנו מתמודדים עימה היום. האיש הזה חווה זאת לפני 80 שנה ואנו עדיין מתמודדים איתה היום. סבא שלי ששרד את התופת גידל אותנו על ערכים של אהבה, שלום וחמלה. המלחמה הזאת רחוקה מלהסתיים אבל אני מאמינה שיש תקווה בשיתוף האנושיות. באחדות. נעמוד מול השנאה".


(מתוך חשבון האינסטגרם של גל גדות)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה