ויראלי

אביב גפן מזלזל במוזיקאים בישראל: "לא מתחבר ל-90% ממה שרץ"

הזמר מוציא אלבום חדש וכהרגלו יוצא נגד קולגות: "קצת הפכנו לערוץ קניות של האוזניים. מתרגש שאתם הולכים לשמוע בקרוב את האלבום ״היסטוריה של תאונות״ ששיר מתוכו בשם ״ארץ הפוכה״ אבצע בפעם הראשונה בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות השביעי לאוקטובר בפארק הירקון, שלכם באהבה אביב"
מערכת ice |  2
אביב גפן (צילום אלון לוין)
מאז ימי אלבום ״המכתב״ אביב גפן, אחד הזמרים המוכרים בישראל, טוען שהוא לא חווה כזה פרץ של כתיבה. כעת הוא משגר לעולם אלבום חדש והוא שיתף את העוקבים שלו בפייסבוק בדרך שעבר עד הוצאת האלבום.
גפן כתב: "מבלי שהזמנתי את זה פתאום ננעלתי באולפן למשך שבועיים ללא יכולת לצאת ופשוט הכל נשפך החוצה , איך שכתבתי שיר אחד פתאום צץ שיר אחר יפה לא פחות וככה בזה אחר זה נכתבו שירים חדשים שרק חיכו שאקליט אותם, למוזה אין שעון או תאריך וכשזה מגיע זה מגיע ואתה הופך לממיר של צלילים וטקסטים, הרגשתי שפתאום חזרתי אל עצמי, אלבום אישי, אלבום בגילי עם הרבה אמת על המקום שאני נמצא בו היום".

עוד כתב: "אולי זה די יומרני אבל זה לגמרי אחד האלבומים היפים והשלמים שכתבתי. אחרי שלב הסקיצות באולפן הביתי שלי נסעתי רק עם טכנאי לוילה בכנרת , הבאתי את כל הציוד שלי וכלי הנגינה וניגנתי את כל האלבום לבד בעצמי, תופים, גיטרות, פסנתרים, קלידים גיטרה בס ואפילו קונגס.. היה לי חשוב להיות האבא של כל צליל וצליל .האלבום עוסק בגירושים שלי, בהתייחסות עייפה לרומנים מזדמנים, אבל מאוחר על אבא, זכרונות מהכפר של רפי נלסון וכמובן הארץ ההפוכה שלנו".
כמו כן הסביר: "באחד מנסיעותי השכרתי רכב וכשנכנסתי להגדרות כדי לשים מוזיקה היתה מצגת של המפרט הטכני של האוטו ובאחת השורות היה כתוב ״history of accidents “וחשבתי שככה אקרא לאלבום שלי, לכולנו יש היסטוריה של תאונות..מבלי לפגוע ולזלזל אני לא מתחבר ל-90 אחוז ממה שרץ ברדיו וברשת, קצת הפכנו לערוץ קניות של האוזניים. אני שומע יותר ויותר אנשים שאומרים ש ״כבר אין שירים יפים״, אז לא יהיו שירים יפים אם לא נכתוב אותם".
לסיום הסביר הזמר האהוב: "מתרגש שאתם הולכים לשמוע בקרוב את האלבום ״היסטוריה של תאונות״ ששיר מתוכו בשם ״ארץ הפוכה״ אבצע בפעם הראשונה בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות השביעי לאוקטובר בפארק הירקון, שלכם באהבה אביב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבל שהפסקת להיות "אביב גפן"
    יובל 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומהאלבום עם הזמן החלטת להוציא רק סינגלים במשך כמעט 20 שנה נעלמת עם אלבומי האולפן שהקהל שלך כלכך צמא לשירים שלך ...הגיע הזמן לחזור ולהוציא אלבום כל שנה
    סגור
  • 1.
    הפרק שלך הסתיים
    אביב 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלום .
    סגור