ויראלי

אסף גרניט הסתכסך עם השף הישראלי ששיתף איתו פעולה

לאחר שחשף השף האהוב אסף גרניט את סיבת עזיבתו של מאיר אדוני מכס השיפוט ב"משחקי השף", בו שיתפו פעולה השניים בצוות השיפוט, היום מבקש גרניט להסביר את דבריו ואף לספר כי על אף שמערכת היחסים ביניהם כבר לא קיימת, הוא עדיין מעריך מאד את אדוני ואת פועלו
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום תמי בר שי, freepik)
השף אסף גרניט הפך למותג וכוכב ענק גם ברשתות החברתיות, על אף שהוא מעיד כי אינו מחזיק כלל חשבונות בהן. אין ספק שיש חלק גדול לתפקידו כשופט בפורמט הטלוויזיוני "משחקי השף" חלק גדול בפריצתו לתודעה הציבורית, והוא נחשב לאחד השפים היותר מתוקשרים ומדוברים בישראל.
רק לאחרונה חשף גרניט את הסיבה לעזיבתו של מי שישב לצידו על כס השיפוט בעונות הראשונות של "משחקי השף", השף הישראלי המוערך, מאיר אדוני. רבים תהו מה הייתה הסיבה לעזיבתו של מאיר אדוני, שדווקא נחשב לדמות די אהובה בקרב הצופים. גרניט חשף כי בעקבות פיצוץ בין השניים, עמדה בפני ההפקה החלטה קשה, בה נאלצו לבחור באחד מהם.
גרניט התראיין היום (שלישי) ל-TMI במהלך השקה של חנות בגדים חדשה מבית המותג HACKETT, כאשר הוא זה שנבחר להיות הפרזנטור של מותג האופנה האנגלי. במהלך הריאיון נשאל גרניט על חשיפתו בנוגע לאדוני, והוא ביקש להבהיר את דבריו.
גרניט אומר כי אם השתמע מדבריו זלזול במקצועיותו של אדוני כשף, הדבר הוא שגוי ומוטעה. לאחר מכן מסביר גרניט כי בתחילת דרכו אדוני היווה לו מעין "מודל לחיקוי", ואף חשף כיצד התייעץ איתו לפני שפתח את המסעדה הירושלמית האהובה שלו, "מחניודה", בשוק מחנה יהודה המוכר.
"כשאני הייתי טבח מתחיל, באתי אליו למסעדה וביקשתי 10 דקות שיחה איתו". סיפר גרניט בריאיון כאשר התייחס לכך שהתייעץ עם אדוני לפני פתיחת "מחניודה". עוד הבהיר גרניט כי בחשיפת הסכסוך עם אדוני וציון סיבת עזיבתו מ"משחקי השף", לא מורידה מהערכתו המקצועית כלפיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה