ויראלי

כוכבת האח הגדול עוברת מהפך במראה: זה ההליך שעשתה בפניה

לינור סביניק, המוכרת בפתיחותה ובשיתוף חוויות אישיות עם קהל המעריצים שלה, חשפה כי עברה טיפול פיסול קו לסת באמצעות חומצה היאלורונית. טיפול זה, שאינו פולשני, נועד להדגיש את קו הלסת ולהעניק מראה מחוטב יותר לפנים.
מערכת ice |  3
לינור סביניק (צילום מסך רשת 13)
זוכרים את לינור סביניק, הידועה מהשתתפותה ב"האח הגדול" בעונה בה השתתף גם רמי לוי? לצד הפופולריות שלה ברשתות החברתיות, היא עוררה לאחרונה עניין רב בקרב עוקביה בעקבות שינוי משמעותי במראה פניה.
סביניק, המוכרת בפתיחותה ובשיתוף חוויות אישיות עם קהל המעריצים שלה, חשפה כי עברה טיפול פיסול קו לסת באמצעות חומצה היאלורונית. טיפול זה, שאינו פולשני, נועד להדגיש את קו הלסת ולהעניק מראה מחוטב יותר לפנים. התוצאות המרשימות של הטיפול זכו לתגובות נלהבות מצד עוקביה, שציינו את השיפור הניכר בסימטריה ובפרופורציות של פניה.

השינוי האסתטי הזה הוא חלק ממסע התחדשות אישי רחב יותר שסביניק עוברת בשנה האחרונה. בחודש מאי האחרון, היא הפתיעה את הציבור כשחשפה ירידה דרמטית של כמעט 30 קילוגרמים ממשקלה. מה שמעניין במיוחד בתהליך הירידה במשקל של סביניק הוא הגישה המאוזנת והבריאה שאימצה. היא הדגישה כי השינוי הושג ללא שימוש באמצעים קיצוניים כמו כדורי הרזיה, תפריטי הרעבה או טיפולים רפואיים אגרסיביים, אלא באמצעות כוח רצון ושינוי הרגלים הדרגתי.
הטרנספורמציה הכוללת שעברה סביניק - הן בפנים והן בגוף - מדגימה את הגישה ההוליסטית שלה לבריאות ולאסתטיקה. היא מציגה מודל של שינוי מתון ומושכל, המשלב טיפולים קוסמטיים לא פולשניים עם שינויי אורח חיים בריאים. גישה זו מעוררת הערכה רבה בקרב עוקביה, שרואים בה מקור השראה לשיפור עצמי מאוזן ובר-קיימא.

מתוך האינסטגרם
חשוב לציין כי הפתיחות של סביניק לגבי השינויים שעברה מעוררת דיון ציבורי חשוב על תפיסות יופי, בריאות ודימוי גוף בעידן הרשתות החברתיות. מצד אחד, היא מציגה שקיפות מרעננת בנוגע לטיפולים אסתטיים, מה שעשוי לסייע בהפחתת הסטיגמה סביב נושאים אלה. מצד שני, היא מדגישה את חשיבות הגישה הבריאה והמאוזנת לשינויים גופניים, ומעודדת את עוקביה לאמץ הרגלי חיים בריאים ולהימנע מפתרונות קסם מסוכנים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לינואור
    פופר מאיר כאנה צדיק 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו כיאור יופי אוה פנימי ולא חיצוני אים את מכוארת ביפנים לא יעסור לך כול אחומצה עדיף תילכי תיקחי כדורים את חולת נפש רמי זרק אותח אסא אלך עופה צחק אלך מול אכאל שלא
    סגור
  • 2.
    ניתוח פלסטי!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רציתי לעבור ניתוח פלסטי,אבל אז שמתי לב שעל הקירות של הקליניקה היו תלויות תמונות של פיקסו-ריטה רודנר קומיקאית אמריקאית!
    סגור
  • 1.
    מעניין!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איך זה שיש נשים עם ריסים,חזה וציפורניים מזויפים והן עדיין מתלוננות על זה שאין בסביבה שלהן גברים אמיתיים-וודי אלן!
    סגור