ויראלי

תפנית במלחמה: מי יארח את מצעד הגאווה הראשון בעזה?

יוזמה חדשה מציעה לארגונים התומכים בזכויות להט"בים לקיים מצעד גאווה ראשון בעזה או ברשות הפלסטינית ולזכות במענק עידוד בסך מיליון דולר. מי הגורמים שנקראים להרים את הכפפה?

מערכת ice | 
מי יארח את מצעד הגאווה הראשון בעזה? (צילום shutterstock, פלאש 90/ עבד רחים קטיב)
קבוצה אמריקאית החושפת את צביעות ארגוני המחאה הפרו-פלסטינים הודיעה ביום שני האחרון כי תתרום מיליון דולר ל"קווירים למען פלסטין" או לכל ארגון להט"ב אמריקאי שיסכים לקיים מצעד גאווה של הומוסקסואלים בעזה או בגדה המערבית.
כזכור, מאז מתקפת ה-7 באוקטובר והמלחמה שבאה בעקבותיה, קבוצות אנטי-ישראליות המזוהות עם הקהילה הגאה כמו "קווירים למען פלסטין" צצו ברחבי אמריקה וקראו לשחרור פלסטין – למרות שהמוסקסואליות היא טאבו בחברה הפלסטינית ומי שמזדהים או אפילו נחשדים כגייז מתמודדים עם רדיפה ופגיעות פיזיות קשות – עד לכדי רצח.
כזכור, משטרת הרשות הפלסטינית אסרה ב-2019 על ארגוני זכויות הומוסקסואלים וטרנסג'נדרים לקיים אירועים בגדה המערבית ואיימה לעצור משתתפים.
נשיא ארגון "ניו טולרנס קמפיין" (NTC), גרגורי טי אנג'לו, אומר שהקמפיין החדש רציני לחלוטין ומהווה "קריאת השכמה" לכל מי שמזדהה כחלק מתנועות גייז למען עזה.
"אני לא רוצה שאנשים יתנערו מהקמפיין הזה ויתייחסו אליו כאיזשהו תעלול פרסומי או משהו שאמור להיות קומי. למעשה זו הצעה לגיטימית", אמר אנג'לו לפוקס ניוז דיגיטל.
"הקמפיין הזה הופיע כדי לקרוא לתומכים כביכול של שוויון להט"בים להוכיח את רצינותם", המשיך. "אני חושב שזו הזדמנות אמיתית לקבוצות האלו להתקדם באופן לגיטימי ולארח אירוע שידגיש את העובדה שהשטחים הפלסטיניים הם אכן לא מקום טוב לחיות בו ללהט"ב, או שזה יכול להיות רגע פריצת דרך למען פלורליזם ושלום במזרח התיכון".
ארגון "ניו טולרנס קמפיין" התחייב כאמור להעניק פרס של מיליון דולר לגוף שיארח מצעד גאווה בעזה או בשטחים, ואף יתחיל לפרסם את ההצעה שלו בשלטי חוצות ניידים ברחבי אוניברסיטת קולומביה בניו יורק, המטה של ​​קמפיין זכויות האדם בוושינגטון ואוניברסיטת UCLA בלוס אנג'לס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה