ויראלי

איתי לוי חושף את ליבו בתמונה חדשה ומכריז: "אני אוהב אותך"

הזמר, איתי לוי, שנמצא בימים אלה בסיבוב הופעות בארה"ב, חושף בסטורי חדש את האהבה החזקה שמלווה את חייו זמן ארוך, ולא, הפעם לא מדובר בבת זוג או בבת משפחה. מה גרם ללוי להתמוגג?

מערכת ice |  2
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
איתי לוי נמצא כעת בסיבוב הופעות הכולל את ניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס. במסגרת הביקור, מעלה לוי בעיקר תיעודים של מלונות ומסעדות היוקרה בהם הוא מבקר ורכבי הפאר בהם הוא נוהג בזמן שהותו באמריקה.
בין הצילומים שלוי העלה ביממה האחרונה לאינסטגרם, התגלתה גם תמונה ייחודית של הזמר נושא עיניו מעלה, אל פורטרט של הרבי מלובביץ', הרב של חב"ד, ולצידו הכיתוב "אני אוהב אותך".  
לוי ביקר כזכור לפני כשנה וחצי בקברו של הרבי מלובביץ' בניו יורק וסיפר לקרוב ל-600 אלף עוקביו על החיבור המיוחד שיש לו לרב מנחם מנדל שניאורסון הלא הוא הרבי מלובביץ':
"בכל שנה אני מתפלל כל השנה שהשם יסייע בעדי ובעד בני ביתי להגיע אליך ולהודות, פשוט להודות אלף פעמים על השמחה ,האמונה והכוח לעשות להגדיל ולהצליח במעשה ידיינו בהיותך שליח השם אמיתי נקי וטהור כלפי הקב״ה" .
מתוך חשבון האינסטגרם של איתי לוי itaylevi7@

לוי סיכם אז את הווידוי במילים "אני אוהב אותך מאוד ותודה תודה תודה על הרוח, האמונה, השמחה והבינה לראות ולהבין שהכל מאיתו יתברך על מלא"!
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איתי
    רחל 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלום ! הפכפך !! אין עקרונות בשום דבר ! חבל
    סגור
  • 1.
    גם לך יש מקום בעזה
    איציק 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גאווה
    סגור