ויראלי

ב-3 מיליון שקל: איפה מני ממטרה רכש בית חדש ומפואר?

כוכב הילדים דירת ארבעה חדרים בפרויקט יוקרתי חדש, בשווי מוערך של למעלה משלושה מיליון שקלים, יחד עם אשתו הקומיקאית פרלה דנוך
מערכת ice |  4
זוג מנצח VIP מני ממטרה ופרלה דנוך (צילום יחצ 13)
הסלבס ממשיכים לרכוש נדל"ן. מני ממטרה (צוקרל), הקומיקאי והשחקן הפופולרי רכש לאחרונה דירת ארבעה חדרים בפרויקט יוקרתי חדש של קבוצת שבירו, בשווי מוערך של למעלה משלושה מיליון שקלים, יחד עם אשתו הקומיקאית פרלה דנוך כך לפי וואלה סלבס.
תופעה זו משקפת מגמה רחבה יותר בחברה הישראלית, שבה הנדל"ן הופך למדד משמעותי להצלחה ולביטחון כלכלי. מדובר בשדרוג של ממש עבור זוג השחקנים שהופיע בשנים האחרונות בלא מעט תכניות טלוויזיה מעבר להופעותיהם על הבמות.

כזכור, צוקרל שמוכר בדמות הבמה שלו לילדים, "מני ממטרה". העלה לפני כמה חודשים לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו תיעוד מהאירוע המרגש וסיפר: "אני עומד להפתיע את הכלב רגע לפני שהחתן אמור לשים עליה את ההינומה. האמת אני מתרגש בטירוף, בחיים לא עשיתי דבר כזה".
 
כוכב הילדים הגיע לבוש בבגדים האיקוניים של דמותו, ותפס מקום מסתור לפני הרגע שיועד להפתעה שלו, ובסמוך למספר ילדים שקשה היה להתעלם מפרצופיהם המופתעים כשגילו את הדמות מחכה איתם בסבלנות לתחילת החופה.
 

בסופו של דבר עם הרגע המרגש זכה כוכב הילדים לתגובתם הנלהבת של בני הזוג המופתעים שעצרו את החופה שלהם רגע לפני להודות לו על המאמצים ולהרים לו יחד עם קהל האורחים על שהגיע לשמח אותם.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיהיה להם מזל והצלחה,מי ישמע כלזוג צע שרוצה בית נורמאלי
    חגי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשחררו מהם
    סגור
  • 3.
    לבריאות
    גבי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע להם , אבל איפה קנו את הדירה ?
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד לעשות כסף מלעשות קולות של דביל (ל"ת)
    ישראלי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אז איפה? (ל"ת)
    נחמה 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור