ויראלי

ינון מגל מתפרץ: "עוד שפל דוחה ולא מפתיע של תקשורת השמאל"

הפרסום אודות התכתבויות אירוטיות ותמונות עירום של חבר הכנסת חנוך מילביצקי מהליכוד הביאו את ינון מגל לרמוז לגבי פוליטיקאים נוספים שתמונות מביכות שלהם רצות ברשת והתקשורת מגינה עליהם. האם השמות יחשפו?

מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
התכתבויות אירוטיות ותמונות עירום בהן מוצג לכאורה ח"כ חנוך מילביצקי, נשלחו אמש ממייל אנונימי ללשכות של חברי כנסת שונים.  
בתגובה למייל המופץ, הוגשה תלונה לקצין הכנסת, ומילביצקי הגיב וטען כי מדובר בתיעוד מפוברק וישן. "זה נשלח אליי ואל משפחתי וחבריי כבר לפני למעלה משנתיים במטרה לפגוע בי ובמסגרת ניסיון סחיטה. זה לא אני בתמונה. יש לי תמונות בפייסבוק עם גופיות ובלי חולצה ורואים את הקעקועים, הדביקו את הקעקועים על תמונה שהיא לא שלי. זה קשקוש מקושקש".
איש התקשורת, ינון מגל, הגיב גם הוא לפרסומים וטען שמדובר בהוכחה לשפלות תקשורת השמאל, כפי שהוא מכנה זאת:  
"הפרסום היום על תמונות ותכתובות בעלות אופי מיני של חבר כנסת לכאורה, הן עוד שפל דוחה, מגעיל ולא מפתיע של תקשורת השמאל", כתב מגל ברשת X, "ואגב,  יש פוליטיקאים שרצות תמונות שלהם ברשת, אבל עליהם תהיה בתקשורת שתיקה, ויש פוליטיקאים שעליהם יפרסמו את הפרטים, יתנו רמזים וילגלגו. אתם כבר יודעים למה".
 
מגיבים שונים למגל ציינו מי הם הפוליטיקאים הנוספים שתמונות אינטימיות שלהם נחשפו לכאורה והוסתרו ע"י התקשורת.
מנגד, הפרשנית הפוליטית של ערוץ 12, דפנה ליאל, מיקדה את הפוקוס בפרשה על טענת הסחיטה של מילביצקי - בניסיון להבין מי בעל האינטרס בהפצת התמונות, ותהתה, בציוץ שהעלתה לרשת X, מדוע חבר הכנסת לא פונה למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה