תקשורת ומדיה

ינון מגל הובך בשידור חי: מגיש קשת 12 לא נותר חייב ועקץ

ברק סרי וינון מגל הגישו את תוכניתם ב-103FM, כאשר סרי תקף בחריפות את בנימין ושרה נתניהו ומגל נותר חסר מילים. חיים לוינסון שיתף את השיחה וכתב: "אשריך רבי ברק סרי שזיכית את הרבים בדברי חוכמה". צפו
מערכת ice |  10
ינון מגל (צילום מסך ערוץ 14)
ברק סרי וינון מגל מגישים מדי בוקר את התוכנית המשותפת שלהם ב-103FM, כאשר הבוקר (רביעי) סרי הביך את מגל בשידור חי אחרי שהשמיע את ההקלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ששוחחו עם הרב אלחנן דנינו, שבנו נחטף ונרצח בשבי החמאס, ובשיחה הוא תקף את נתניהו, כאשר שרה לא נותרה חייבת וזרקה לו מילים ברקע כמו למשל "אתה אומר דברים שאמרו לך להגיד", כשהיא מאשימה את הצבא וטוענת כי ביבי היה "לבד", ב-7 באוקטובר, כשהם שוב זורקים את צה"ל מתחת לגלגלים ומתחמקים מאשמה.
אחרי שהשמיע את השיחה, ברק סרי תקף: "אני שמעתי את הקטע הזה כדי לשמוע את הערות של שרה נתניהו. שוב, בכל פורום כזה שהם נפגשים עם משפחות שכולות ומשפחות חטופים היא נמצאת שם, וכל פעם היא מלאה על הצבא. כל פעם היא מסיתה נגד הצבא, כל פעם אתה שמוע "הוא עמד לבד מולם". תבינו את המצב הנפשי, הוא עמד, ראש הממשלה, לבד מול הצבא".
ברק סרי המשיך בזמן שינון מגל הניח את ראשו על השולחן בזלזול מוחלט: "כשאתם שומעים בערוץ 14, שרים וחכים מלחכי פינכה, כל מיני צייצנים תוקפים בחמת זעם את הצבא תבינו מאיפה זה יוצא".
 
סרי המשיך "תבינו מי הגורם המכולל, מי זה שמאז ה-7 באוקטובר רוצה שתחשבו שהצבא הוא הרע המוחלט, הכישלון המוחלט, האשם המוחלט וראש הממשלה כלום, כלום. הוא עמד לבד, לא אמרו לו, לא ידעו לו, עד כאן ינון מגל, מייסד מגל ניוז ובעלים, בבקשה". מגיש קשת 12, חיים לוינסון, שיגר עקיצה למגל אחרי ששיתף בחשבון הטוויטר שלו את הקטע המדובר וכתב: "אשריך רבי ברק סרי שזיכית את הרבים בדברי חוכמה".
 
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    מגל מגעיל
    לוצי 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק הבולדוג בורגודו או ברדוכו עולה עולה עליו בטיפשותו
    סגור
  • רק ינון המלך
    גדי 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ינון מגל אתה תותח וכל הלצנים ההזויים ימשיכו לאכול חרה
    סגור
  • 6.
    חחח ברק סרי תת רמה (ל"ת)
    דליה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 5.
    אין מבוכה
    יעקב 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה המבוכה ברור שיש מצב שהוא אומר את מה שאמרו לו להגיד למשל אולי יגאל גואטה חברו הטוב
    סגור
  • 4.
    מגל נבוך מהטיפשות של השמאל (ל"ת)
    דב 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 3.
    מקשיב קבוע לתוכנית. ברק סרי לא חכם ולא נבון. בושה לתקש
    יובל 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סרי קיבל את "העבודה" מהבעלים של האתר. דחף את האפס. רצה להיות ראש אשדוד, אפילו למועצה לא נבחר. ממש בושה שנותנים לו לדבר. תת רמה.
    סגור
  • 2.
    אין שמחה כמו שמחה לאיד
    צדקיהו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    וכמובן שערוץ 12 ותומכיו קופצים על כל הזדמנות לנגח ולהאשים. מה שמותר לאב שכול לאמר לא חייבים ערוצי התבהלה לצטטו ולקפוץ ישר למסקנות ולטענות . ובקשר לצבא : יש צבא שנלחם ובודדים שנלחמו ולאלה יש רק תשבחות . אבל כן בבבוקר של פלישת החמאס לארץ אכן לא הודיעו לראש הממשלה מיד מה קורה. נכון ראש הממשלה אשם גם במצב שנוצר משך שנים אבל בהחלט יש לבוא בטענות לרמטכ"ל פיקודיו במטכ"ל
    סגור
  • 1.
    היא אומרת עובדות
    אזרח 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אלה העובדות ! הלוי ורונן בר פשוט מידרו דרג מדיני !! פעלו בפועל במתווה של הפיכה צבאית ושיתוף פעולה מלא עם אהוד ברק ולהקות הפנסיה התקציבית והקפלניסטים ! כל מטרתם היתה ועודנה להפיל את הממשלה הנבחרת, לטרפד את החיים התקינים ולסייע לכאוס והסרבנות. תוסיפו לנ"ל את היוהרה והרשלנות שלהם ב6/10 ספציפית וזאת התוצאה. כעת בר והלוי ממשיכים להסית ולטרפד את הדרג המדיני (נתניהו) בגיבוי של גלנט החתרן שמבקש "הלבנה" ממחנה קפלן והתקשורת.
    סגור
  • הוא לבד
    יעקב 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ומי בנה את המנהרות??? מי העביר להם עשרות מיליוני $ ?? נכון ניחשתם נכון , רק הוא ,זה שעמד לבד!!
    סגור
  • בהמלצת צהל והשבכ
    דב 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וזו הטעות שלו. שהקשיב להם.
    סגור