ויראלי

כתבת חדשות 13: "אמרתי לעצמי שאין סיכוי שהעובר ישרוד"

חן זנדר הכנסה ללב מדינה שלמה כאשר סיפרה בכאב, ימים ספורים אחרי ה-7 באוקטובר, כי אחותה נועה ז"ל, נרצחה על ידי מחבלי חמאס במסיבת הנובה. כעת היא חושפת את הטלטלה שחוותה באותם ימים, כאשר גילתה באותו הזמן כי היא בהריון, ולא הותירה עין אחת יבשה
מערכת ice | 
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
הכתבת החייכנית והאהובה מחדשות 13, חן זנדר, קיבלה מספר ימים לאחר מתקפת הפתע של חמאס ב-7 באוקטובר את אחת הבשורות הקשות בחייה, בדבר הירצחה של אחותה נועה זנדר ז"ל, במסיבת הנובה.
למרבה הטרגדיה, בשורה זו הגיעה בזמן שדווקא קיבלה חן בשורה ענקית ומשמחת, על כך שהיא בהריון ראשון.  היום (חמישי) פרסמה יוצרת התוכן ומגישת הפודקאסט "דייט", לי סובר, קטע מרגש מותך הפרק בפודקאסט שלה, בו השתתפה כתבת חדשות 13, ושיתפה על הטלטלה הגדולה בחייה והימים הקשים מנשוא שעברה באותה תקופה.
זנדר פרקה בדמעות על הרגשות שהתחוללו אצלה באותה תקופה, ועל הדאגה הבלתי אפשרית לשלום העובר, תוך סערת הרגשות הנפשית והפיזית שעברה, ברקע הכאוס שהתרחש בתחילת המלחמה, והכאב הפרטי הטראגי של המשפחה. 
"ואני עוברת שבעה, ואני כואבת, ואני בוכה. ואני רואה מסביבי מה קורה ואני אומרת לעצמי אין סיכוי שהעובר הזה שורד, אין סיכוי". חשפה זנדר את הסיפור שמטלטל את כל מי ששומע אותו.
 
עוד הוסיפה זנדר וסיפרה בכאב על הרגע המרגש שגילתה את מין העובר: "ובסוף השבעה, ממש יום אחרי שקמנו, הלכנו לעשות בדיקה וגילינו שזאת בת, והכל היה בסדר ושמענו דופק, וכאילו ידעתי שהיא ידעה את זה אבל את זה אני גם רוצה לספר לה, ואין לי יותר. מאז הבנתי שהיא איתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה