ויראלי

מעיין אדם בדרך לפוליטיקה? "אני משפיעה במקום שבו יש לי כוח"

מעיין אדם נוהגת לשתף את העוקבים בחייה האישיים ברשתות החברתיות ולהביע את עמדותיה בנושאים אקטואליים שונים והיום היא נשאלה האם תלך לפוליטיקה. זאת התשובה שענתה
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת הטלוויזיה בקשת 12 מעיין אדם הפכה לאחת מהדמויות המשפיעות בתקשורת הישראלית, ובשנה האחרונה אף הקימה מועדון צרכנות מיוחד לאימהות.
השבוע היא תתחיל לככב בעונה החדשה של "מחוברים" במסגרתו היא תיעדה את חייה בשנה החולפת מאז מותה הטרגי של אחותה מפל ז"ל בפסטיבל נובה, לצד הניתוחים הקשים שעברה לאחר ההריון והגילוי על הסרטן הנדיר שבגופה.
בהשקה של הסדרה שהתקיימה היום (שני) נשאלה מעיין אדם אם תלך לפוליטיקה ועל כך היא השיבה שלא: "אני משפיעה במקום שבו יש לי כוח, ואני נהנית מזה וטוב לי. אני קמה כל יום עם איזו התרגשות כי אני יודעת שתיכף אני מבשרת על משהו שיעלה פחות, ויכתבו לי תודה, ואני אשכרה משנה משהו, למישהו. כל יום".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם)
נזכיר כי מעיין אדם שיתפה בפוסט קשה ומרגש ביום שבת כי הגידול שנמצא אצלה התגלה כזן נדיר של סרטן בשחלות. "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל" כתבה מעיין אדם בחשיפתה בחשבון האינסטגרם והוסיפה: "חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה