תרבות ופנאי

מעיין אדם בווידוי מטלטל: "לא חלמתי שאאבד את אחותי ואחלה בסרטן"

לאחר שחשפה כי התגלה אצלה זן נדיר של סרטן בשחלות, מעיין אדם ובן זוגה יובל צלנר הוזמנו להשקה של תוכנית הריאליטי "מחוברים". מעיין אדם: "כשהתחלנו לצלם לא חלמתי שתוך שנה אאבד את אחותי, אלד עוד בת, אקים מועדון צרכנות משלי, ואעבור שני ניתוחים נוספים וסרטן"

מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מעיין אדם, המשפיענית ומנחת הטלוויזיה המוערכת, עלתה לכותרות לאחר שחשפה כי התגלה אצלה זן נדיר של סרטן בשחלות. בפוסט המרגש ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה מעיין אדם:  "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל.
חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות. כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפרע".
מוקדם יותר היום (שני) פרסמה מעיין אדם סטורי בחשבון האינסטגרם שלה, בו היא שיתפה כי היא ובעלה, יובל צלנר, אשר התמודד לראשות עיריית תל אביב, הוזמנו להשקה של תוכנית המציאות התיעודית "מחוברים" אשר צולמה במהלך המלחמה.


(צילום: maayanadam@)
"יוצאים להשקה של מחוברים, עונה במלחמה. כשהתחלנו לצלם לא חלמתי שתוך שנה אאבד את אחותי, אלד עוד בת, אקים מועדון צרכנות משלי, ואעבור שני ניתוחים נוספים וסרטן. מזלי שהוא (בעלה) איתי", כך סיפרה אדם לעוקביה באינסטגרם. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה