תרבות ופנאי

מעיין אדם: "מחכה להתעורר לגלות שזה סתם סיוט שחלמתי"

מעיין אדם חשפה את הטלטלה הרפואית בחייה בסוף השבוע וממשיכה לשתף את העוקבים בהתמודדות היום יומית גם עם האבל על אחותה מפל ז"ל: "עדיין לא מאמינה שזה קרה"
מערכת ice |  2
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
מגישת הטלוויזיה בקשת 12, מעיין אדם, חשפה בסוף האחרון כי היא מתמודדת עם סרטן נדיר בגופה וגרמה לטלטלה ברשתות בעקבות הבשורה.
כל זאת בזמן שהיא ממשיכה להתמודד עם האבל על אחותה מפל ז"ל, שנרצחה בפסטיבל הנובה ב-7 באוקטובר. בסטורי נוסף שהעלתה אדם בסוף השבוע יחד עם תמונה של אחותה, היא כתבה: "ה-7 בספטמבר. עדיין לא מאמינה שזה קרה ל, מחכה להתעורר לגלות שזה סתם סיוט שחלמתי".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם)
נזכיר כי אדם פרסמה פוסט מטלטל על הדרמה הרפואית בחייה. בפתח דבריה כתבה מעיין אדם: "האמת שאין לי מושג מה לכתוב, ולכן לא סיפרתי עד עכשיו, אבל גם לא רוצה לזייף את המציאות ולשמור יותר בבטן, הרי מלכתחילה זו הסיבה להכל. חזרו התשובות מהפתולוגיה, הגידול שלי הוא סרטן נדיר בשחלה, ואני כבר כמה שבועות בבדיקות לחפש עוד גידולים או שאריות".
עוד כתבה: "כל הבדיקות חזרו עד כה מצוינות, אני אופטימית ומרגישה שהיה לי מזל. אם הגידול לא היה גדל כל כך מהר, לא הייתי מבחינה בו והסרטן היה מתפשט לגרורות באין מפרע".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה
    דני 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה זכרה ברוך. קרע בעם קרע שסע בלב. אי אפשר להכיל כאב עם ממשלה פגאנית ועם המלחמה. אוהבים אותך
    סגור
  • 1.
    מעיין אדם
    אזרחית 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינשללה רק בריאות בעז"ה בשורות טובות
    סגור