ויראלי

הפרופסור הישראלי בסרטון הסברה חדש: "חפים מפשע נהרגים בשני הצדדים"

הפרופסור הישראלי שמלמד באוניברסיטת קולמביה שי דוידאי מככב בסרטון הסברה חדש ובו הוא מזמין את הסטודנטים בקמפוס לשמוע ממנו על מלחמת חרבות ברזל: "מה שצריך לקרות זה לשחרר את החטופים, ושהפלסטינים יניחו את נשקם"
מערכת ice | 
גילויי האנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ Sky News Australia)
הפרופסור הישראלי שי דוידאי התפרסם לראשונה כשהחלו הפגנות פרו פלסטיניות אנטישמיות באוניברסיטת קולומביה, במקום עבודתו.
כעת הוא משתתף בסרטון הסברה חדש באוניברסיטה ובמסגרתו הוא מבקש מסטודנטים בקמפוס לשבת איתו לשמוע על הצד שלו במלחמת חרבות ברזל. לאחר השיחה הוא מעניק למשתתף את הציון "מצוין" בשל הקשבתו. במהלך הסרטון נתקל שי בסטודנט שלא מוכן להקשיב לו ולכן דוידאי מעניק לו את הציון "נכשל".
"הסיבה שחמאס אינו מניח את נשקו זה בגלל הקמפוסים בארה"ב. הם רואים את ההפגנות בעדם והקריאות בעד השמדת ישראל באותן הפגנות, כשחמאס רואה זאת ברחבי העולם כמובן שהם אינם יניחו את נשקם", אמר דוידאי לסטודנט שניסה להבין מדוע המלחמה נמשכת.
בשיחה עם סטודנט נוסף ששואל כיצד ימצאו את כל המחבלים ברצועת עזה עונה לו דוידאי כי מדובר במשימה קשה מכיוון ש"40,000 מחבלים מתחבאים במנהרות מתחת לאדמה. יש להם מנהרות יותר מאשר אלו שקיימים ברכבת התחתית בניו יורק". עוד אמר באחת משיחותיו כי על מנת שהמלחמה תסתיים צריכים להתרחש שני דברים: "לשחרר את כל החטופים, ושהפלסטינים יניחו את נשקם".
 
@israelinusa School is back in session with Shai Davidai 📚🍎🇮🇱 Let's stand together to eradicate hate. 🎥 @zach.sage @factsforpeace @stand_with_us ♬ original sound - Embassy of Israel
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה