ויראלי

ה-CIA על הופעותיה של טיילור סוויפט: חייהם של עשרות אלפים ניצלו

לאחר שטיילור סוויפט הכריזה כי היא מבטלת את הופעותיה בווינה, היום פורסם דיווח מטלטל על ידי ה-CIA כי מחבלי דאעש תכננו לרצוח עשרות אלפי מעריצים. על פי סגן ראש ה-CIA, בזכות שיתוף הפעולה של הסוכנות עם משטרת אוסטריה וקהילת המודיעין, הפיגוע ההמוני שתכנן לבצע ארגון הטרור נמנע

מערכת ice | 
טיילור סוויפט (צילום shutterstock, יוטיוב/ Taylor Swift)
לאחר שהזמרת המפורסמת טיילור סוויפט החליטה לבטל את הופעותיה בתחילת חודש אוגוסט בווינה, אוסטריה, היום (חמישי) פורסמו פרטים מדאיגים במיוחד מתוך הדיווח של ה-CIA, סוכנות הביון המרכזית של ארצות הברית. על פי סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב, מחבלי דאעש תתכנו לבצע פיגוע בהופעותיה המתוכננות של טיילור סוויפט בווינה, אוסטריה. 
על פי דבריו של סגן ראש ה-CIA אשר הוצגו בדיווח של עיתון "הניו יורק טיימס", מחבלי ארגון הטרור תכננו לרצוח עשרות אלפי מעריצים בהופעה של הזמרת טיילור סוויפט. מלבד זאת, אותו בכיר ציין כי הודות למעצרים ביצעה משטרת אוסטריה ולשיתוף הפעולה עם סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב, אותו פיגוע המוני נמנע.
לדבריו של סגן ראש ה-CIA, הסוכנות נעזרה במודיעין מיוחד שקיבלה לגבי מה שמחבלי דאעש מעוניינים לבצע בהופעותיה המתוכננות של טיילור סוויפט בווינה.   כזכור, סוויפט הכריזה בתחילת חודש אוגוסט כי היא החליטה לבטל את הופעותיה בווינה, דבר שהוביל לאכזבה רבה בקרב מעריציה.
למען ביטחונה וביטחון הקהל שהגיע מרחבי העולם בכדי לצפות בה, החליטה סוויפט ואנשיה לבטל את ההופעה בשל החשש שהעלה ה-CIA. לאחרונה דווח כי נעצר צעיר בן 19, אשר מזוהה עם פעילות ארגון הטרור דאעש. על פי הממצאים, הצעיר נשא עימו חומרים כימיים שונים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה