ויראלי

כוכבת האח הגדול בהספד קורע לב: "מלאך עלי אדמות"

לרה מטודי ספדה לבנה ניתאי שמת בקרבות בעזה: "אני מקווה שככל שהזמן יעבור אולי נמצא הסבר לכל זה. יש לי בקשה אחת למדינה שלי, להיות בטוחה שההקרבה של ניתאי לא הייתה לשווא. אנחנו חייבים להמשיך עד שהשלום יושג כדי שהדור הבא לא יצטרכו להמשיך להקריב את חייהם"
מערכת ice | 
לרה מטודי האח הגדול (צילום רשת 13)
כוכבת האח הגדול בעונה שעברה, לרה מטודי, נשאה דברים כואבים בלוויתו של בנה רס"ל במיל ניתאי מטודי ז״ל שנפל אמש (שבת) בקרבות בעזה כתוצאה ממטען חבלה שהרג אותו ושניים נוספים.
חבריה גיא איתן, לין אלפי, יובל מעתוק ואחרים הגיעו לבית העלמין באשקלון ללוות את בנה בדרכו האחרונה. את הספדה היא פתחה בשיר לזכר ניתאי בנה: "׳אני שוכב ובוהה בתקרה וחושב איזה תקופה מטורפת, מחשבות להן רצות כל שניה מחכה שכבר יגיע השקט׳ אלה המילים האחרונות שכתב בני במחברת".

מטודי המשיכה: "היום אני כאן לדבר כדי שאף אחד לא ישכח, היית אור, גיבור והשראה לכל מי שהכיר אותך, בשביעי באוקטובר חזרת מאוסטרליה בהתנדבות להצטרף לחבריך במשימה. ולמרות שהתחננו שלא תלך למילואים, המשכת לומר ׳אני לא יכול לעזוב את הצוות שלי׳. מעולם לא עזבת את הצוות שלך ונתת להם את החיים שלך״.
היא המשיכה ואמרה מעל קבר בנה: ״אני מקווה שככל שהזמן יעבור אולי נמצא הסבר לכל זה. יש לי בקשה אחת למדינה שלי, להיות בטוחה שההקרבה של ניתאי לא הייתה לשווא. אנחנו חייבים להמשיך עד שהשלום יושג כדי שהדור הבא לא יצטרכו להמשיך להקריב את חייהם גם. ניתנאי שלי, אתה מלאך כמו שהיית מלאך עלי אדמות, אני אוהבת אותך מהירח וחזרה עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה