ויראלי

גיא איתן התייבש במהלך חופשה בחו"ל: "אכלתי פגז"

פרסום ראשון: גיא איתן, שנמצא בחופשה בחו"ל, סבל היום (רביעי) מהתייבשות ונזקק לטיפול רפואי בחדר המלון בו הוא שוהה. "שתיתי יותר מדי בשלושה ימים האלה והתייבשתי גם קצת בשמש. לא אחראי", שיתף
רוני שיינר | 
גיא איתן מקבל טיפול רפואי (צילום אינסטגרם)
איש העסקים ויוצא "האח הגדול" גיא איתן, השוהה בימים אלה עם מספר חברים בחופשה בחו"ל, סבל היום (רביעי) מהתייבשות ונזקק לטיפול רפואי. רופא ואחות הגיעו לחדר במלון בו שוהה איתן, הגישו לו עזרה ראשונה וחיברו אותו לאינפוזיה. 
איתן תיעד את הטיפול שקיבל בסדרת סטוריז באינסטגרם, תוך שהוא סובל מכאבים בעקבות הדקירה בידו. "רק לי זה יכול לקרות. הסתבכתי", שיתף איתן והסביר: "שתיתי יותר מדי בשלושה ימים האלה והתייבשתי גם קצת בשמש. לא אחראי. וזהו, אכלתי פגז". 
 
גיא איתן מקבל טיפול רפואי (אינסטגרם)
בשבוע שעבר שיתף איתן כי הוא מחפש דירה להשכרה לתקופה קצרה, עד שיסתיימו השיפוצים בדירה שבגדל היוקרה, אותה רכש תמורת 6.5 מיליון ש"ח. "אני מתחיל את השיפוץ וטכנית הופך להיות הומלס", שיתף איתן ופנה כאמור לעזרת ההמונים לסיוע. בדירה החדשה איתן צפוי, לפחות בתקופה הראשונה, להתגורר לבדו כרווק, לאחר שנפרד לפני כחודש מבת זוגו, ליאור עמר. "אני מרגיש נורא נבוך שמערכת היחסים שלי פומבית, ועכשיו אני גם צריך להודות בכישלון", שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה