טלוויזיה

מגישי האח הגדול מתפרקים בשידור חי: "פותחים את התכנית בלב כבד"

לירון ויצמן פתחה את דבריה ואמרה בכאב: "אנחנו פותחים הערב את התכנית בלב כבד, אחרי שהותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה, ביניהם ניתאי מיטודי בנה של לרה מיטודי, הדיירת האהובה שלנו מהעונה הקודמת, אנחנו כואבים איתך לרה ומחבקים אותך מכאן ומשתתפים איתך בצער הגדול בערב הזה". גיא זוארץ השתתף בכאב
מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר שאמש (שבת) דובר צה"ל הותיר לפרסום כי שלושה חיילי מילואים נפלו בפעילות מבצעית במרכז רצועת עזה. אחד מהנופלים הוא רס"ל במילואים ניתאי מטודי ז"ל הבן של כוכבת האח הגדול של העונה הקודמת לרה מטודי, במשדר לא נותרו אדישים והמגישה לירון ויצמן התייחסה לכך בפתח התכנית.
ויצמן פתחה את דבריה ואמרה בכאב: "אנחנו פותחים הערב את התכנית בלב כבד, אחרי שהותר לפרסום ששלושה לוחמים נהרגו בקרבות בעזה, ביניהם ניתאי מיטודי בנה של לרה מיטודי, הדיירת האהובה שלנו מהעונה הקודמת, אנחנו כואבים איתך לרה ומחבקים אותך מכאן ומשתתפים איתך בצער הגדול בערב הזה".

גם שותפה להגשה, גיא זוארץ אמר: "אנחנו מחבקים אותך לרה ואת כל משפחות החללים מסוף השבוע הקשוח והקשה הזה ואנחנו שולחים מכאן חיזוקים לתושבי הצפון שחיים במציאות מטורפת"
גם חבריה לתוכנית "האח הגדול" הביעו את צערם ותמיכתם בלרה ברשתות החברתיות. אורי נגר כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "אני יודע שאמא רוצה בן חי. ובכל זאת בנך הסב לך גאווה גם בנופלו כגיבור ישראל" והוסיף "כמה פחדת, כמה סיפרת לי שאת לא ישנה בלילות תוך כדי שאנחנו מבקרים בסיסים ומחזקים חיילים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    אורחת 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית רדודה שצריכה לרדת מהמסכים...מספיק כבר לנסות להיות עם ככל העמים לא יקרה ואתם מנסים הכוח...בושה של שידורים בזמן כואב משדרים גועל ורבים דיייי
    סגור