ויראלי

כוכב האח הגדול בווידוי מרגש: "הזנחתי את עצמי, הייתי בסטלות"

אורי נגר שיתף כיצד חיי הלילה השפיעו על הבריאות שלו. "עליתי במשקל", אמר. בעקבות הערות מהקרובים אליו הוא החליט לבצע שינוי רציני. "ממליץ לכולם להפוך את היום שלכם לבריא יותר" 
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
כוכב האח הגדול, אורי נגר, שיתף במאי האחרון כי הוא ואשתו מפרקים את הקשר הזוגי והוא יוצא לחיי הרווקות. כעת, חודשים אחרי, הוא שיתף בחשבון האינסטגרם שלו על המחיר שגבה אורך החיים שניהל לאחר הפרידה. "בוא נקשקש לפני השינה", כתב בסטורי שהעלה אתמול (שני), "האמת שבשנה האחרונה קצת הזנחתי את עצמי", הודה. 
"הייתי באופוריה מטורפת, הרבה בילויים, סטלות, לילות עם שעות ספורות של שינה", שיתף, "וואלה, זה פוגע חד משמעית בהכול". לדבריו, בעקבות החגיגות עלה במשקל והגיע ל"שלוש ספרות". נגר שיתף על השינוי שעשה בחייו ועל מה שדחף אותו לשנות את דפוס הפעולה, "אפילו האנשים הקרובים העירו לי", אמר.
"בשבוע וחצי האחרון חזרתי להתאמן, לישון כמו שצריך ולאכול טוב", שיתף. לדבריו, לשינוי שעבר יש השפעות חיוביות - הוא ירד במשקל, וגם מפלס החרדות שלו ירד. בעבר שיתף הכוכב כי הוא סובל מהתקפי חרדה ומטפל בהם. "ממליץ לכולם להפוך את היום שלכם לבריא יותר, ברור שמותר לאכול סטלות וללכת קצת לאיבוד, זה אפילו בריא, אבל במהלך השבוע תשתדלו שיהיה לגם יום מסודר", המליץ לעוקבים אחריו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה