ויראלי

אולימפיאדה היסטורית לישראל: זה הנושא החם של השבוע

שיא של מדליות בארץ ורגעים מרגשים בכל העולם - כל הרשת דיברה על האירועים בפריז. עם פוסט שמקשר בין מספר הזכיות לאירועים הטראגיים וגם פרסום משעשע שמראה את רגע חשיפת הניקוד, בסך הכול החלו יותר מ-7,000 דיונים. וכמה הנושא היה מדובר ברדיו?
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
השבוע, ביום ראשון, הסתיימה האולימפיאדה. אין ספק שמדובר באולימפיאדה היסטורית, לא רק לישראל. מלבד שיא המדליות שזכתה בה ישראל באולימפיאדה אחת, האולימפיאדה הזאת נרשמה בספרי ההיסטוריה גם בזכות שיאים אחרים ורגעים דרמטיים רבים. לא רק שיאים אולימפיים (כמו שיא הקפיצה במוט) אלא גם שיא הצעות הנישואין במהלך המשחקים. נראה שגם הישראלים נסחפו בטירוף, וחברת MIG AI דיווחה כי זהו הנושא החם של השבוע. 
ברדיו ובטלוויזיה הנושא הוזכר 9,659 פעמים. בעיתונים 304 ואתרי החדשות 1,244. ברשתות החברתיות התקיימו 7,075 דיונים שגרפו 671,451 לייקים וקיבלו 41,002 תגובות. בין הפוסטים הבולטים ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) היה פוסט שציין כי מספר המדליות בהן זכתה ישראל הוא 7, ומזכיר את אירועי ה-7 באוקטובר. 
 
בפייסבוק, סטטוס של אמיר ברקול זכה לתהודה רבה לאחר שפורסם בעמוד הפופולרי "סטטוסים מצייצים". הפוסט חילק לפריימים את רגעי ההודעה על הזכייה במדליה ההתעמלות האומנותית בקבוצות ומראה כיצד כל אחת מחברות הקבוצה גילתה ברגע אחר על הזכייה במדליה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה