עסקי ספורט

דרמה בסיום האולימפיאדה: מי צריכה להחזיר את המדליה?

ג'ורדן צ'יילס התאכזבה לגלות כי מדלית הברונזה שברשותה תעבור ליריבתה הרומנית. בית המשפט לספורט דחה את הערעור שהגיש הארגון האמריקני, אך גורמים שונים טוענים כי זהו לא הסוף של המאבק המשפטי. ומי הראפר שתמך והכין שרשרת מיוחדת?
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום יוטיוב/ GBNews)
האולימפיאדה נגמרה, אבל הדרמה שעוטפת אותה מסרבת לדעוך. המתעמלת האמריקנית ג'ורדן צ'יילס תאלץ להחזיר את מדליית הארד שלה, כך פורסם בעיתון הגארדיאן. בשבוע שעבר בית המשפט שפוסק בערעורים הקשורים לתחום הספורט - CAS קבע שלא יקבל ראיות נוספות בנוגע לערעורה של צ'יילס והיא תישאר במקום החמישי, בעוד המתאמנת הרומנייה החליפה אותה במקום השלישי בתחרות תרגיל הקרקע. 
הרומנים טוענים כי הערעור שהגישה המאמנת של צ'יילס התקבל לאחר הזמן המותר לערעורים (דקה לאחר קבלת הניקוד). הארגון האמריקני הגיש וידאו שמראה כי המאמנת הגישה את הערעור 13 שניות לפני הדד-ליין, אך הערעור הזה נדחה. צ'יילס הגיבה להחלטה בחשבון האינסטגרם שלה ואמרה כי היא לוקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות, אך אחרים טוענים כי גם על ההחלטה הזאת ניתן לערער, עד להגעה לבית המשפט העליון בשוויץ. 
הרפאר פלייבור פלייב, שתמך באולימפיאדה, אמר כי הוא הכין מדליה מברונזה מיוחד לצ'יילס. אמא שלה הגיבה שאומנם ביתה לא נמצאת כרגע ברשתות החברתיות אבל היא תשתף את המחווה המרגשת אתה. צ'יילס לא חזרה הביתה בידיים ריקות, הקבוצה האמריקנית בה חברה צ'יילס זכתה במדליית הזהב בקטגוריית המכשירים הקבוצתית. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה