ויראלי

הראפר האהוב חושף בכאב: "בזבזתי אלפי דולרים על סמים ביום"

הראפר פלייבור פלייב חשף כי בזבז 2600 דולר על סמים במשך תקופה ארוכה של כ-6 שנים רצופות עד שהחליט לחשוף את ההתמכרות: "הייתי ממש במצב דפוק אז, הייתי על קוקאין, קראק, וויד, אלכוהול וסיגריות - במשך 18 שנה רצוף"
מערכת ice | 
הופעות (צילום unsplash)
בראיון שערך לאחרונה בפודקאסט "off the record"  הראפר פלייבור פלייב חושף כי בזבז 2600 דולר ביום על סמים במשך תקופה של כ-6 שנים ברציפות, פלייב צרך קוקאין, קנאביס, אלכוהול וקראק. "הייתה תקופה בעבר שבזבזתי משהו כמו בין 2,400 דולר ל-2,600 דולר ביום על סמים, במשך שש שנים רצוף".
פלייב מציין שלא רק שהוא צרך כמות גדולה של סמים אלא גם מכר אותם והוסיף "הייתי הלקוח הכי טוב של עצמי", הוא הוסיף ואמר על הסמים "משהו שקל להשיג וגיהינום להתנתק ממנו". "הייתי ממש במצב דפוק אז, הייתי על קוקאין, קראק, וויד, אלכוהול וסיגריות - במשך 18 שנה רצוף".

פלייב עוד טוען כי הוא שמר על כך בסוד ושאנשים החלו לחשוד שהוא צורך חומרים מסוכנים. כאשר נמאס לו להסתיר את זה הוא התחיל לספר על כך לאנשים: "התחלתי לספר לאנשים מה אני עושה כשנמאס לי להסתיר. יש נקודה וזמן בחיים שנמאס לך לעשות חרא. בעיקר כי זה מוביל אותך לשום מקום".
הראפר מוסיף שכיום הוא מנהל אורח חיים נקי מאלכוהול: "אני נקי עכשיו, אני נקי מהחרא הזה, ולא רק זה, אני גאה לומר שלא שתיתי אלכוהול בשנתיים וחצי האחרונות, לא עישנתי סיגריות בשנתיים וחצי האחרונות, אז אני נקי ופיכח. את הוויד שלי אני עדיין מעשן".
בציוץ שפרסם לאחרונה בחשבון הטוויטר שלו הוא אמר: "אח שלכם תמיד כן איתכם, תמיד כן לגבי מי שהייתי. הפיכחות שלי היא מסע עבורי, אבל אני כאן, לוקח אחריות ומנסה לוודא שאף אחד מכם לא יעשה את הטעויות שאני עשיתי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה