ויראלי

מירי בוהדנה מבטלת הכל: "לא ממהמרת לעזוב את הארץ"

אחרי שסיימה את הצילומים לתוכנית הבישול "משחקי השף" מנחת הטלווזיה מירי בוהדנה, עוצרת את תכוניות הנופש: "הקיץ הזה לא ננפוש, ביטלתי הכל לאור המצב"
מערכת ice |  2
מירי בוהדנה (צילום גלית ורטהיים, shutterstock)
אם בשנים עברו התרגלה מירי בוהדנה ובני משפחתה לבלות את הקיץ בריזורטים הכי יוקרתיים בעולם, נופשים למשך מספר שבועות, אז הקיץ בצל מלחמת חרבות ברזל והאיום על מדינת ישראל ועל יהודים בחו"ל, זה לא יקרה.
אתמול (שלישי) אחה"צ הגיעה מנחת "משחקי השף", מירי בוהדנה, להפוגה קטנה, בקליניקה בהרצליה של ד"ר להבית אקרמן, לטיפול פנים, ולבדיקה שגרתית של נקודות חן. בוהדנה סיפרה לד"ר אקרמן כי בלו"ז הצפוף של החופש הגדול עם שלושה ילדים בבית, שמחה שהצליחה למצוא זמן לדאוג לעצמה ולשמר שגרת טיפוח לצד בדיקה מקיפה של נקודות חן.
 
במהלך הטיפול שיתפה על התקופה האחרונה: "החופש עובר עד כה ברגוע. הקיץ הזה גם ככה כולנו במתח- אז כל עוד הכל רגוע, אין בי תלונות. אני מרבה להתמיד בכושר ורכיבת סוסים שעושים לי טוב, כשהגוף מתוח ובגלל שהותי בשמש לאורך זמן." .
עוד הוסיפה מירי לאקרמן: "היו לי תוכניות לחופשה גדולה באוגוסט עם כל המשפחה  אבל החלטתי שעד שבמצב הבטחוני לא מתייצב אני לא ממהמרת לעזוב את הארץ ולתכנן דברים. כרגע חשוב לנו יותר  שהחטופים וחיילי צה"ל יחזרו  הביתה בריאים ושלמים ונדע ימים שקטים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק המרוקאית משדרות חסרה לנו (ל"ת)
    ארקדי 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    מירי אשה ישראלית טובה (ל"ת)
    משה 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור