ויראלי

כוכב ארץ נהדרת נותר ללא מילים: "השראה, אשרינו שזכינו"

בעקבות ראיון מעמיק שהעניק לניר דבורי בחדשות 12. בפוסט זה, פיניש תיאר את ת"אל דן גולדפוס כ"בנאדם השראה, אשרינו שזכינו לאנשים כאלה"
מערכת ice |  3
ארץ נהדרת (צילום ירון שילון)
אלי פיניש, הידוע בתפקידיו ב"ארץ נהדרת", הפך את חשבון האינסטגרם שלו לבמה ייחודית המשלבת הומור וביקורת חברתית בתקופת המלחמה. פיניש, שהתפרסם בחיקויים, לא נרתע מלהתייחס לנושאים רגישים ואקטואליים, כולל חיקויים של דמויות כמו יחיא סינוואר ובכירים פיקטיביים בצבא איראן. 
אבל יש לציין כי לאחרונה, חרג פיניש ממנהגו הרגיל והקדיש את הסטורי שלו לפרגון חם לתא"ל דן גולדפוס, בעקבות ראיון מעמיק שהעניק לניר דבורי בחדשות 12. בפוסט זה, פיניש תיאר את גולדפוס כ"בנאדם השראה".

עוד הוא הוסיף לגביו: "אשרינו שזכינו לאנשים כאלה". מעבר זה מהומור לרצינות מדגיש את המורכבות של התקופה הנוכחית ואת יכולתם של אמנים כמו פיניש לנוע בין הקלה קומית לבין הבעת הערכה כנה למנהיגות צבאית.
פיניש בחר להדגיש בסטורי שלו את דבריו של גולדפוס על ערכי צה"ל, ובפרט את האמירה: "אני לא מרחם על האויב. אני לא שומר על הערכים שלי בשביל האויב... הערכים הם בשבילנו, כדי לשמור עלינו. אני יותר טוב מהצד השני, אין לי שום כוונה להיות חמאס".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הערכתו ללתא"ל דן גולדפוס,
    שלומציון 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינה פוסלת אחרים .הוא צודק באמירה זו לגבי הערכתו לתא"ל דן גולדפוס ובוודאי אתה צודק בכך שיש. עוד רבים וטובים . הוא נתפס לדברים שנאמרו קרוב למועד ולא פסל אחרים.
    סגור
  • 2.
    כבר לא אוכלים לוקשים
    אא 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבדוק עוד מר פיניש ותגלה עוד קצינים עם ערכים לא פחות רק לא בצד האידאולוגי שלך...
    סגור
  • 1.
    אלי פיניש לא ירד לעומקם של דברים.ערכים חייבים להיות כו
    עזרא 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    "ערכים" המופנים למגזר מסויים אינם ראויים לגדרה זו.
    סגור