ויראלי

שיין חוזרים בתשובה? זאת הפרזנטורית הישראלית שנבחרה לקמפיין החדש

לאחר שאתר האופנה הפופולרי SHEIN הואשם בצעדים אנטי-ישראליים, בהם מכירת דגל פלסטין ועד הפסקת שיתופי פעולה עם משפיעניות ישראליות, כעת הוא בוחר את סינדי צ'אדי, הדוגמנית הישראלית להוביל את מסע הפרסום החדש שלו
מערכת ice | 
אתר הקניות שיין (צילום shutterstock)
עושים תיקון? שיין בחרה בדוגמנית ישראלית לקמפיין החדש: לאחר שאתר האופנה הפופולרי SHEIN הואשם בצעדים אנטי-ישראליים, בהם מכירת דגל פלסטין ועד הפסקת שיתופי פעולה עם משפיעניות ישראליות, כעת הוא בוחר את סינדי צ'אדי, הדוגמנית הישראלית להוביל את הקמפיין החדש שלו.
לעיני מיליוני קונים - סינדי מככבת בצילומים החדשים ובאתר הקניות המוכר. רק לפני חודשים ספורים רשויות ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי פנו לאתרי הקניות הסיניים Temu ו-Shein בדרישה להוכיח כי הן עומדות בתקנות המרכזיות של חברות טכנולוגיה באיחוד, כולל אופן הגנתן על קטינים.

סינדי צ'אדי (צילום: יח"צ)
החברות נדרשו לספק מידע על עמידתן בחוק השירותים הדיגיטליים עד ה-12 ביולי, כך נמסר בהצהרה של נציבות האיחוד האירופי. הנציבות תבחן את הצעדים הבאים לאחר קבלת המידע, ואף עשויה לפתוח בחקירה רשמית אם יתגלה צורך בכך. החברות נדרשות להראות כיצד הן מגנות על צרכנים באירופה מפני מוצרים לא חוקיים, בין היתר.
הנציבות ציינה כי פנתה לחברות בעקבות תלונה שהוגשה על ידי ארגוני צרכנים נגד האתרים הללו, כאשר חוק השירותים הדיגיטליים של האיחוד האירופי כולל כללים מחמירים למניעת הפצת מידע שגוי, ומתייחס לפלטפורמות מקוונות גדולות מאוד עם מעל 45 מיליון משתמשים פעילים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה