השוק

שיין בדרך להנפקה בבורסה בלונדון: זו הבקשה הסודית שהגישה

 Shein הגישה בחשאי בקשה להנפקה ראשונית לציבור (IPO) בארצות הברית בנובמבר, אך הקמעונאית נתקלה בביקורת גוברת הקשורה לטענות על עבודה בכפייה בשרשרת האספקה שלה
מערכת ice | 
Shein (צילום shutterstock, freepik)
ענקית האופנה שיין (Shein) מגישה בסודיות בקשה להנפקה בלונדון כבעלת דוכנים בארה”ב. זאת בהמשך לדיווח לאחרונה ב-BBC כי החברה עשויה להגיש את המסמכים הנדרשים להנפקה. החברה זכתה לפופולאריות רבה בתקופת הקורונה, בה גולשים רבים עברו לקנייה אינטרנטית ורכשו בגדים דרך החברה. 
על פי הדיווח החדש, Shein הגישה בחשאי בקשה להנפקה ראשונית לציבור (IPO) בארצות הברית בנובמבר, אך הקמעונאית נתקלה בביקורת גוברת הקשורה לטענות על עבודה בכפייה בשרשרת האספקה שלה.
עוד פורסם כי מומחי הנפקות ראשוניות לציבור אמרו לרשת CNBC כי הנפקה בארצות הברית הופכת לבלתי סבירה יותר ויותר, וכי הנפקה בלונדון עשויה לעקוף חלק מהמכשולים הצפויים.
למרות זאת, החברה לא חפה מביקורת. עובדים לשעבר מתלוננים על תנאי עבודה חמורים והתעללות של ממש. בנוסף, רק היום דווח כי ממשלת דרום קוריאה מצאה כימיקלים מסוכנים במוצרי החברה. גם בישראל חטפה החברה אש מסיבות שונות
בעבר דווח כי החברה צפויה לצאת למהלך של הנפקה בוול סטריט, אך המהלך בוטל ובמקומו נבחרה לונדון כיעד הגיוני יותר. החברה הוערכה בכ-66 מיליארד דולר בסבב הגיוסים האחרון שלה. "אלו יכולות להיות חדשות חשובות עבור שוק המניות של לונדון", אמרה קולין מקיו בראיון ל-BBC, מנהלת השקעות ראשית בחברת ההשקעות Wealthify.
למרות זאת, ציינה מקיו כי הנפקת החברה תלויה ברגולטורים, בעקבות הדיווחים החוזרים על הפרת זכויות האדם של עובדיה. "זה תלוי ברגולטורים אם ההנפקה תאושר, אבל זה לא יהיה בלי מחלוקת ציבורית" היא הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה