כסף וצרכנות

אזהרה חמורה לצרכנים: כימיקליים מסוכנים נמצאו במוצרי הילדים

ממשלת דרום קוריאה נוהגת לערוך בדיקות בנוגע למוצרים הנמכרים באתר הקניות שיין, בשל החשש מאיכות המוצרים. בבדיקה שנערכה לאחרונה נמצאו כמויות חריגות של כימיקליים המשמשים לריכוך חומרי פלסטיק, בין היתר במוצרים לילדים
מערכת ice | 
צילום freepik
ממשלת דרום קוריאה הוציאה אזהרה לצרכנים כי מוצרים לילדים אשר נמכרים באתר הקניות המוכר שיין (Shein) מכילים חומרים כימיים הגבוהים הגבוהים במאות אחוזים מהרמה אותה החוק מתיר, וכי יש להיזהר ברכישת מוצרים מהאתר שהפך בשנים האחרונות לפופולרי במיוחד.
לפי דיווח של העיתון הצרפתי לה-מונד, הרשויות במדינה עורכות בדיקות שבועיות של מוצרים רבים הנמכרים באתרי הקניות הסיניים. בבדיקות שנערכו לאחרונה נמצא כי בתיקי עור, חגורות ונעלי ילדים נמצאו כמויות גבוהות של כימיקלים המשמשים לריכוך חומרי פלסטיק. עד כמה הכמויות חורגות אתם שואלים? באחד מזוגות הנעליים מדובר על חריגה של פי 428 מהמותר, ובחלק מהתיקים מדובר על חריגה של פי 152.
מתוך כך, הרשויות בקוריאה דורשות להפסיק למכור את המוצרים הללו. דובר מטעם שיין מסר כי החברה "מתייחסת ברצינות רבה לבטיחות המוצרים". כמו כן, הן טענו כי נבדקו עד כה כ-93 מוצרים כאשר כמעט במחצית מהם נמצאו חומרים מסוכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה