ויראלי

ירדן ג'רבי נשברת בדמעות: "אין מילים שיכולות לתאר"

ג'רבי כתבה: "רז הרשקו סגנית אלופה אולימפית! אם יש מגיע בספורט זה לספורטאית המדהימה הזאת שהיא כל כך מרגשת. רז, הגעת עם כל כך הרבה ציפיות שלך מעצמך, מכולם ממך, התעלית על הכל הוכחת שיש בך תכונות אופי יחודיות. אני גאה בך ובטוחה שסבא וסבתא שלך כל כך גאים"
מערכת ice |  3
ירדן ג'רבי (צילום פייסבוק/ ירדן ג'רבי)
ירדן ג'רבי נרגשת לאור ההישג הענק של רז הרשקו על מזרן הג'ודו באולימפיאדת פריז 2024, כאשר היא בירכה את הספורטאית הצעירה על ההישג הענק שלה כשזכתה במדליית הכסף לאחר תחרות מרגשת.
ג'רבי כתבה: "רז הרשקו סגנית אלופה אולימפית! אם יש מגיע בספורט זה לספורטאית המדהימה הזאת שהיא כל כך מרגשת. רז, הגעת עם כל כך הרבה ציפיות שלך מעצמך, מכולם ממך, התעלית על הכל הוכחת שיש בך תכונות אופי יחודיות. אני גאה בך ובטוחה שסבא וסבתא שלך כל כך גאים. שני, אין מילים שיכולות לתאר את גודל ההיסטוריה, אתה המאמן הכי טוב בעולם, רצית לעשות משהו שאף אחד לא עשה והצלחת. במקצועיות, מסירות בדרך ללא פשרות".

כזכור, גם אחרי שהג'ודאית ענבר לניר עלתה לגמר התחרות עד 78 ק"ג, אחרי ניצחון באיפון על אנה מריה ואגנר מגרמניה, אלופת העולם המכהנת ונכנעה לאיטלקיה אליצ'ה בלאנדי, וסיימה במקום השני עם מדליית כסף ופיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד במשקל עד 100 ק"ג, ירדן ג'רבי התרגשה מאוד לראות את הדור החדש כובש את פריז.
ג'רבי העלתה סטורי בו כתבה: "גלדיאטור, אתה מדליסט אולימפי! מגיע לך ולאורן כל כך! יושבת בבית ובוכה מהתרגשות". ללניר היא כתבה: "איזו ספורטאית אדירה, סגנית אלופה אולימפית. תודה על גאווה עצומה!". גם אסי עזר ורותם סלע בירכו. "מזל טוב, כפרה עליך, איזו גאווה" אסי בירך את ענבר: "מזל טוב על ההישג הזה, בדיוק בזמן". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשמה יפה למה את בוכה
    ברק 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מוכן לעשות איתך ילד באמת ללא שום התחייבות אם תרצי באמת אני מדבר
    סגור
  • 1.
    גם לך יש מקום בעזה
    איציק 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לצנית
    סגור
  • עזה
    איקה 08/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה רציני???
    סגור