ויראלי

ירדן ג'רבי נשברת בדמעות: "יושבת בבית ובוכה"

ג'רבי העלתה סטורי בו כתבה: "גלדיאטור, אתה מדליסט אולימפי! מגיע לך ולאורן כל כך! יושבת בבית ובוכה מהתרגשות". ללניר היא כתבה: "איזו ספורטאית אדירה, סגנית אלופה אולימפית. תודה על גאווה עצומה!".
מערכת ice | 
ירדן ג'רבי (צילום רגב זרקה)
אחרי שהג'ודאית ענבר לניר עלתה לגמר התחרות עד 78 ק"ג, אחרי ניצחון באיפון על אנה מריה ואגנר מגרמניה, אלופת העולם המכהנת ונכנעה לאיטלקיה אליצ'ה בלאנדי, וסיימה במקום השני עם מדליית כסף ופיטר פלצ'יק זכה במדליית ארד במשקל עד 100 ק"ג, ירדן ג'רבי התרגשה מאוד לראות את הדור החדש כובש את פריז.
ג'רבי העלתה סטורי בו כתבה: "גלדיאטור, אתה מדליסט אולימפי! מגיע לך ולאורן כל כך! יושבת בבית ובוכה מהתרגשות". ללניר היא כתבה: "איזו ספורטאית אדירה, סגנית אלופה אולימפית. תודה על גאווה עצומה!". גם אסי עזר ורותם סלע בירכו. "מזל טוב, כפרה עליך, איזו גאווה" אסי בירך את ענבר: "מזל טוב על ההישג הזה, בדיוק בזמן". 
 
בהישג האדיר שלה, לניר הפכה לג’ודאית הישראלית הראשונה שעולה לגמר אולימפי, מאז יעל ארד שעשתה זאת בברצלונה 1992. כזכור, יעל ארד זכתה במדליית כסף, שהיתה הראשונה אי פעם לישראל באולימפיאדה. למחרת היום זכה אורן סמדג'ה, היום מאמן נבחרת הג'ודו, במדליית ארד.
הזכיה של לניר לא היתה הפתעה במשלחת הישראלית, שתלתה בה תקוות. אגב, Gracenote, אחד מאתרי הדאטה המובילים בתחום, ניסה לחזות כמה מדליות תאסוף המשלחת הישראלית וצפה שלניר תזכה בארד.
 
לפי הממצאים באלגוריתם של האתר, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית צפויה לקטוף את מדליית הזהב, כאשר ארטיום דולגופיאט ישיג מדליה אולימפית נוספת עם זהב משלו בתרגיל הקרקע. בנוסף, לפי האלגוריתם גם הגולשת שרון קאנטור תזכה בזהב ב-IQ Foil. עוד לפי התחזית רז הרשקו (+78 ק"ג) תזכה בכסף בג`ודו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה