ויראלי

רוסלנה רודינה על אייל גולן: "יצא לו עקום"

רוסלנה רודינה יוצאת להגנתו של אייל גולן, שבועיים אחרי שדבריו על הבמה באשקלון חוללו סערה ציבורית: "מאמינה שזה יצא מהקשר וסתם עשו עליו עליהום. בסדר, זה אייל, לא משנה מה הוא יעשה, זה תמיד יעשה רעש גדול"
רוני שיינר |  5
רוסלנה רודינה (צילום מייגן מימון)
לפני שבועיים, במהלך הופעה של אייל גולן באשקלון, נזרק לעברו בקבוק מים מכיוון השורות הראשונות שבקהל. גולן עצר את המופע ופנה לקהל: "זה שזרק את הבקבוק, אם לא היית ילדה קטנה עם קוקיות, היית בא עכשיו אחורה. הרי אתה יודע שאתה קוקסינל, נכון?". סרטון המתעד את האירוע הפך במהרה לוויראלי, וגם ההתנצלות של גולן לא הצליחה למנוע את הסערה והביקורת הציבורית. 
 
אייל גולן נפגע מבקבוק (טיקטוק)
במהלך ראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" יוצאת להגנתו הדוגמנית רוסלנה רודינה, האקסית של גולן ואם בנו יאן. "קודם כל, זריקת הבקבוקים בכלל לא במקום בשום צורה, לא משנה אם זה הוא או מישהו אחר, נהייה פה איזה טרנד. בן אדם שר, זורקים עליו בקבוק. זה נשמע לי הזוי". 
"אני יודעת שיש לו מלא חברים מהקהילה", המשיכה רודינה ושיתפה. "אז מה שהוא התכוון, מאמינה שזה יצא מהקשר וסתם עשו עליו עליהום. בסדר, זה אייל, לא משנה מה הוא יעשה, זה תמיד יעשה רעש גדול". 
רודינה חשפה כי בנם המשותף יאן, נחשף לדברים: "יאן ראה את זה כי נהיו גם סטיקרים של זה והוא שולח אותם לאבא שלו, כל מני דברים עם קוקיות. הסברנו לו שברגע של עצבים לפעמים פולטים דברים שלא באמת מתכוונים אליהם. זה לא שהוא עמד ואמר 'אני עכשיו חושב מה אני אומר ואת מי אני תוקף'. יצא לו עקום".   
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דווקא ענה לזורק בקבוק במקום. אייל צודק (ל"ת)
    כל הכבוד לאייל גולן 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    מלכה
    ירו 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוסלנה את ענקית
    סגור
  • 1.
    כמה הוא משלם לך כדי שתמשיכי להגן עליו? (ל"ת)
    תוהה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • הרבה מאוד עקום יצא לו בחיים שלו (ל"ת)
    דליה 08/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • רוסלנה
    חנית 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכאורה היא תמיד הגנה עליו ההגנה הגדולה הייתה שבתקופת משחקי חברה,והפות-מוביל,היא נכנסה להריון עם יאן, הם חשבו שזה יעזור לאייל בתביעה נגדו, שהנה הקים משפחה, הוא כבר לא מזיין קטינות, לא קונה להם בגדים, וכו- ובהמשך הילד נולד וקראו יאן..כי זה כמו אייל.והכל לכאורה.
    סגור