ויראלי

אייל גולן מותקף: "איפה טעינו שהוא ממלא קיסריות?"

דורין אטיאס התייחסה היום לדברים הקשים שאמר השבוע אייל גולן על הבמה באשקלון. "איפה אנחנו כחברה טעינו בזה שאנחנו עדיין ממלאים את הקיסריות שלו. אתם ממלאים, אני לא ממלאה"
רוני שיינר |  4
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
שמו של אייל גולן כיכב השבוע בכותרות, לאחר שקרא לאדם שזרק לעברו בקבוק מים במהלך הופעה באשקלון "קוקסינל" ו"ילדה עם קוקיות". לאחר שתיעוד המקרה הפך לוויראלי וגרם לסערה ברשת, פרסם גולן התנצלות. רבים מיהרו לגנות את דבריו של גולן, אך היו גם כאלה שבחרו לשים תחת הזרקור ולגנות את התופעה של זריקת חפצים לבמה. 
אחד מהם הוא הקולגה רן דנקר, שאמר בתוכניתם של קותי סבג ומאיה בצלאל: "קורה דבר כזה וזורקים עלייך משהו, יוצא ממך עצבים וקרה מה שקרה. אני חושב שמה שצריך להתייחס אליו פה היא התופעה המכוערת הזאת שנהייתה טרנד, שכבר חשבתי שחלף מהעולם אבל חזר". 
היום (חמישי) התייחסה המגישה והסטייליסטית דורין אטיאס לדברים בחשבון האינסטגרם שלה, והודיעה כי תרחיב עליהם בפודקאסט בהגשתה. אטיאס הוסיפה ושיתפה כי בכוונתה גם להתייחס לדברים שאמר אחד הקולגות שלה, כפי הנראה דנקר. "הופתעתי", אמרה אטיאס. "הופתעתי שהוא אומר את זה, ויש לי רצון להסביר לו למה זה לא בסדר, ואיפה אנחנו כחברה טעינו בזה שאנחנו עדיין ממלאים את הקיסריות שלו. אתם ממלאים, אני לא ממלאה. וזה שעדיין יש אנשים שחושבים 'וואלה, מה הוא אמר כבר'".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איך
    חכם 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי כמוך יודע איך
    סגור
  • 3.
    אייל
    ערו 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפס הכי גדול
    סגור
  • 2.
    מעניין אם הוא עוד משתמש בפלאפות (ל"ת)
    דור 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שתיקה שווה זהב
    שתיקה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "גַּם אֱוִיל מַחֲרִישׁ, חָכָם יֵחָשֵׁב; אֹטֵם שְׂפָתָיו נָבוֹן." משלי י"ז , כ"ח. כעס ואמר שטות.... מה הקשר לממלא קיסריות הוא ממלא קיסריות בעקביות...האם אלו גיצי קנאה...כנראה. מסקנה: גם אז קודם חושבים ואז אולי מדברים...זה סטייל.
    סגור