ויראלי

רן דנקר בהצהרה מפתיעה: למה הגן על אייל גולן?

דנקר פתח את דבריו וכתב: "כשקורה דבר כזה אני משער שזה פוגע מאוד, גם פוגע נפשית״, אמר דנקר בתוכנית של מאיה בצלאל וקותי סבג בכאן גימל׳, ״וכן, לפעמים יוצאות לנו קללות שאפשר אולי לנסות להוציא אותן מהלקסיקון, ׳קוקסינל׳ וזה, אבל בואו - קורה דבר כזה וזורקים עליך משהו יוצאים ממך עצבים"
מערכת ice | 
רן דנקר (צילום יוטיוב/ רן דנקר)
הפתעה גדולה מאוד. על אף שהוא כנראה לא אחד מחבריו, הזמר הוותיק רן דנקר מתייצב לצידו של אייל גולן, אחרי שבקבוק נזרק עליו במהלך הופעה ומבקש להוריד אש מהדברים שאמר הזמר ויותר להתייחס לסיבה שגרמה לו לרתוח.
.
דנקר פתח את דבריו וכתב: "כשקורה דבר כזה אני משער שזה פוגע מאוד, גם פוגע נפשית״, אמר דנקר בתוכנית של מאיה בצלאל וקותי סבג בכאן גימל׳, ״וכן, לפעמים יוצאות לנו קללות שאפשר אולי לנסות להוציא אותן מהלקסיקון, ׳קוקסינל׳ וזה, אבל בואו - קורה דבר כזה וזורקים עליך משהו יוצאים ממך עצבים".

עוד המשיך ושמר על הקולגה: "ואני חושב שמה שצריך להתייחס אליו פה זה באמת התופעה המכוערת הזאת שנהייתה כאילו טרנד שחשבתי שחלף מהעולם אבל חזר. אני חושב שמה שצריך לעשות להבא ברגע כזה".
עוד כתב לסיום: "צריך לעצור את ההופעה שאותו בן אדם או בחורה או בחור יוצאים החוצה ושעושים סוג של שיימינג שאנשים יידעו שהם לא עושים דבר כזה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה