ויראלי

רן דנקר במסר לפוליטיקאים: "תצטלמו פחות ותגדלו ביצים"

שעות ספורות לפני כניסת חג השבועות, רן דנקר קורא לחברי הממשלה להתעורר: "דברו פחות, עשו יותר, תצטלמו פחות ותגדלו ביצים. לא תעשו כך? לא תהיו. זה עלינו"
רוני שיינר | 
רן דנקר (צילום פייסבוק/ רן דנקר)
לפני זמן קצר פרסם רן דנקר פוסט, בו התייחס לחג השבועות שיכנס בעוד מספר שעות.
"עוד חג שמזכיר לי מה חשוב באמת", כתב דנקר. "עוד חג שמתפלל לנחמה, למנוחה, לריפוי הגוף והנפש. מתפלל לשלום אמיתי בינינו. אז נלבש לבן אבל הוא לא יהיה נקי ולא יהיה שמח, לא באמת, כי אי אפשר לשכוח מה קרה וקורה פה סביבנו ובתוכנו. כי אי אפשר ואסור לשכוח את החיילות והחיילים ואת החטופות והחטופים שנמקים בשבי החמאס. אנחנו צריכים לעשות הכל! כדי שהם יהיו בבית בחג הבא. זאת לא קלישאה, זאת החובה שלנו כדי להתחיל תהליך ריפוי, חשיבה מחדש ובניה של בית עם יסודות חזקים. אנחנו בנפילה חופשית ואם לא נלמד את השיעור היא תחזור הנפילה, שוב ושוב כמו לופ. אי אפשר להגיד יחד ננצח, ולשתוק. זאת יציאה מידיי חובה".
דנקר פנה לממשלה: "ומילה אחרונה לפוליטיקאים שלנו, דברו פחות, עשו יותר, תצטלמו פחות ותגדלו ביצים. לא תעשו כך? לא תהיו. זה עלינו. אז היום כשאתם תוקעים גבינה, תשאלו את עצמכם האם אתם עושים את כל הטוב שאפשר כמו שאתם עושים עבור המשפחות שלכם. תביעו דעה, עשו מעשה, קחו יוזמה ונסו לעשות את זה בלב נקי וחפץ חיים". 

רן דנקר ובתו אור (אינסטגרם)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה